مأموریت حبیب‌الله ناظریان توسعه ورزش همگانی است

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، توسعه ورزش همگانی را مهم‌ترین مأموریت معاون ورزشی و تفریحی این سازمان دانست.

به گزارش ایمنا، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، ظهر امروز طی حکمی حبیب‌الله ناظریان را به عنوان معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منصوب کرد.

محمد عیدی پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۹۶ در سالن اجتماعات ساختمان معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، ضمن اعطای حکم و ابلاغ حبیب‌الله ناظریان در حضور دیگر معاونان و مدیران ورزشی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: خاک زرخیز اصفهان همواره در پرورش فرزندانی پهلوان، حاصلخیز و بهتر بگویم دلیرپرور بوده است و نیک فرزندان دیار زنده‌رود از دیرباز در مروت، شجاعت و از خودگذشتگی گوی سبقت را از رقیبان ربوده‌اند.

عیدی، رفتار حسنه و کردار نیک بزرگمردانی چون شهید حسن غازی و جانباز و ایثارگر ارزنده، پهلوان مرادعلی شیرانی را باعث پیچیدن عطر اخلاق و روح جوانمردی در کوی و برزن شهر اصفهان دانست و افزود: حال بر ماست که به حکم وظیفه اخلاقی و مأموریت محوله سازمانی بکوشیم تا با ادامه این طریق، رایحه امید را بار دیگر برای شهروندان این نگارستان بی‌چون به ارمغان آوریم.

وی با اشاره به سوابق ارزنده ورزشی و تجارب مدیریتی حبیب‌الله ناظریان در طول چند دهه گفت: امیدوارم معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با درک نیازهای روز جامعه شهری در حوزه ورزش و تندرستی بنا بر تخصص و توانمندی، حسن سابقه و تعهد خود بتواند با برنامه‌ریزی دقیق، زمینه بسط و توسعه ورزش همگانی و ارتقاء سطح سلامت و نشاط اجتماعی را برای شهروندان فهیم اصفهان به ارمغان آورد.

همچنین حبیب‌الله ناظریان، معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران پیشین ورزش شهرداری اصفهان گفت: همانگونه که مدیران پیشین همه برای انجام خدمت و کار مفید و تأثیرگذاری در ورزش آمده بودند و هر یک نیز کارهای خوبی انجام دادند، من نیز برای کار کردن و فعالیت در راستای خدمت به شهروندان عزیز اصفهانی این مسئولیت را پذیرفتم و امیدوارم در کنار مدیران و کارکنان ورزش شهرداری اصفهان بتوانیم در ورزش شهر ردپایی نیک از خود بر جای بگذاریم.

وی هزینه کردن در ورزش را هزینه ندانست و با بیان اینکه هر گونه هزینه در ورزش یک نوع سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: با ایجاد بسترهای ورزشی و تشویق و ترغیب شهروندان به ورزش، علاوه بر ارتقاء سطح سلامت جسمی و تندرستی شهروندان و کاهش هزینه‌های درمان، نظر به اینکه ورزش روح انسان را جلا می‌دهد از میزان بزهکاری‌های جامعه نیز کاسته خواهد شد.

حبیب‌الله ناظریان بنیانگذار سبک جهانی شوتوکان کاراته ایران بوده و از وی به عنوان فیلسوف کاراته ایران نام برده می‌شود. وی پیش از این در جایگاه‌های مدیریتی متعددی چون نایب رییس کنفدراسیون کاراته غرب آسیا، چند دوره ریاست فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران، مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته، رییس هیأت کاراته استان اصفهان، رییس هیأت مدیره انجمن حمایت بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان، عضو هیأت رییسه هیأت کاراته استان اصفهان و ... خدمات شایانی داشته است.

کد خبر 334168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن دهقانی IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    1 0
    با سلام از آنجا که قلعه ورزش همگانی ورزش قهرمانیست لذا از جنابعالی استدعا دارم در این خصوص وقت بیشتری گذاشته وبا کشف استعدادهای درخشان و با زدن یک تیر دو نشان هم ورزش همگانی وهم ورزش قهرمانی را به سرمنزل خویش که سلامتی شهروندان است برسانید باشد که زحمات نامبرده مورد قبول درگاه الهی واقع گردد انشالله