دهه فجر جشن شکرانه پیروزی انقلاب است

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: امروز بصیرت مردم خوانساری سبب شد تا در اغتشاشات اخیر کشور هیچگونه اغتشاش و ناآرامی در شهرستان شاهد نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، سیدحسن شفعتی در ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: آزادی امروز در ایران اسلامی به راحتی به دست نیامده، برای پیروزی این انقلاب خون هزاران شهید نثار شد، پس باید در جهت حفظ آن همه تلاش کنیم.

وی گفت: رهبری این انقلاب از سوی مرجع تقلید هدایت می‌شود، زیرا مبنای این انقلاب بر پایه‌ اسلام بنا شده است بر همین اساس به انقلاب مهدی (عج) وصل است.

فرماندار خوانسار خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی سبب برهم زدن معادلات و گرفتن خواب خوش از دشمنان شده است و به همین دلیل دشمنان گاهی سنگ‌اندازی و شیطنت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دهه فجر جشن شکرانه پیروزی انقلاب است گفت: مردم شهید پرور خوانسار همیشه در صف اول انقلاب قرار دارند و قدر نظام و انقلاب را می دانند، و این بصیرت امروز در شهرستان بیش از پیش دیده می شود همچنان که در اغتشاشات اخیر در کشور شاهد هیچگونه اغتشاش و ناآرامی در شهرستان نبودیم.

شفعتی اظهار کرد: تلاش مسئولان خوانسار در سال‌های اخیر سبب شد که سال آینده  شاهد شکوفایی اقتصاد و صنعت در شهرستان خوانسار خواهیم بود.وی گفت: کم کاری مسئولان به نظام ضربه وارد می‌کند و به معنای کار در لشکر دشمنان است زیرا امروز کشور نیاز به خدمت جهادی، وحدت و یکپارچگی دارد.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: از سوی کارگروه اشتغال شهرستان تسهیلاتی در قالب طرح پشتیبان و مشاغل خانگی در شهرستان خوانسار انجام شده است که در سطح استان رتبه خوبی داشته‎ایم.

در ادامه این جلسه عبدالله رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوانسار اظهار کرد: امروز کسانی سنگ حمایت از ملت را به سینه می‌زنند که در چنین روزی در کشور کشف حجاب را اعلام کردند و در مقابل واکنش غیرت مردان آنان را به خاک و خون کشیدند.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت: برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در شهرستان کمیته‌ بسیج و نیروهای مسلح، کمیته روستایی، کمیته مساجد و تشکل‌های مردمی،  کمیته ایثارگران، کمیته ورزش و جوانان، کمیته اصناف و بازاریان شهرستان، کمیته فضاسازی، کمیته فرهنگی و هنری، کمیته بانوان، کمیته کودک و نوجوان، کمیته دانشجویی، کمیته فرهنگیان و دانش آموزی، کمیته قرآن و عترت فعالیت دارند./

کد خبر 334073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.