برپایی نشست "یکشنبه‌های تئاتر" در خانۀ هنرمندان

چهل و پنجمین نشست "یکشنبه‌های تئاتر"، به خوانش و نقد "این نمایشنامه به دلیل عدم حضور یکی از بازیگران اجرا نمی‌شود" نوشتۀ حامد قصری اختصاص دارد.

نویسندۀ این نمایشنامه در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: "این نمایشنامه به دلیل عدم حضور یکی از بازیگران اجرا نمی‌شود" پنجمین نمایشنامۀ من است که ۵ شخصیت دارد و در یک پرده اجرا می‌شود. این نمایشنامه برای نخستین بار ۱۷ دی ماه، در پاتوق یکشنبه‌های تئاتر خوانش می‌شود.

حامد قصری افزود: داستان نمایشنامه از این قرار است که یک ساعت پیش از اجرا به عوامل یک نمایش اطلاع می دهند که "این نمایشنامه به دلیل عدم حضور یکی از بازیگران اجرا نمی شود" و در این شرایط، بازیگران در میدان اصلی شهر در حالی که تماشاگرانشان بلیت اجرا را در دست دارند در حال مشاجره هستند تا این که...

وی افزود: موضوع نمایشنامه به لحظۀ سخت تصمیم گیری در موقعیت‌های سخت می‌پردازد و واکنش انسان های مختلف را در برابر این موقعیت نشان می‌دهد.

قصری خاطر نشان کرد: یکشنبه‌های تئاتر، نشست تخصصی نمایشنامه خوانی است که به همت حوزه هنری با سرپرستی امیر صفایی پور دو هفته یکبار، روزهای یکشنبه، در خانۀ هنرمندان برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در نشست این هفته می‌توانند _یکشنبه_ ۱۷ دی ماه، رأس ساعت ۱۶:۰۰ به خانۀ هنرمندان اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 333942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.