راه اندازی رادیو کاشان مقدمه تحول در منطقه است

کاشان - مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان، گفت: باتوجه به حساسیت و بزرگی منطقه کاشان راه‌اندازی رادیو در این شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، مسعود احمدی افزادی در دیدار با مرتضی والی‌زاده مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از این شهرستان به عنوان یکی از  مناطق بزرگ و سترگ با پیشینه و قدمت چند هزار ساله یاد کرد و گفت: راه اندازی صدای رادیو در کاشان مقدمه‌ای برای تحول در یک منطقه است.

وی اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با صدای رادیو می‌توانست مقدمه‌ای برای تحولی بزرگ در این منطقه باشد.

مدیر کل  صدا و سیمای استان اصفهان، افزود: ایجاد یک رسانه ملی در منطقه تاریخی کاشان می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

احمدی افزادی خاطرنشان کرد: معرفی کاشان از طریق رسانه در هویت سازی تمدن و مدنیت این منطقه فرهنگی تاریخی باید بیشتر مطرح شود.

وی، با اشاره به وجود بزرگان، علما، فضلا، ادبا، شعرا، مفاخر، مشاهیر، ابنیه تاریخی، همچنین گلاب و عرقیجات و فرش در منطقه فرهنگی کاشان تاکید کرد: کاشان با این پیشینه تاریخی، فرهنگی، هنری و صنعتی نسبت به خودش کم‌توجه است.

مرتضی والی‌زاده مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این دیدار گفت: چراغ سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه در کاشان شهر سفالینه‌های سیلک روشن شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از جشنواره، ۳۳۹ گروه نمایشی از ۶۷ شهر کشور با ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نسبت به حضور در این رویداد هنری اعلام آمادگی کردند که از میان گروههای نمایشی، ۲۰ گروه در حوزه نمایش صحنه‌ای، ۱۰ گروه در عرصه نمایش خیابانی و سه گروه نیز در قالب نمایشنامه خوانی به اجرا می‌پردازند.

رییس ستاد سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان افزود: این جشنواره از ۱۴ تا ۲۴ دی ماه میزبان علاقه‌مندان به هنر و تئاتر در دیار نخستین ها خواهد بود.

کد خبر 333882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.