اقتدار ایران اسلامی به حضور مردم در صحنه متکی است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: اقتدار نظام اسلامی ایران به خاطر حضور قدرتمند و به موقع مردم در صحنه دفاع از ارزش‌ها و کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه نطنز اظهار کرد: اغتشاشاتی که با هدایت دشمن در این روزها در کشور انجام شد آزمونی بزرگ  برای ملت و امتحانی برای فریب‌خوردگان و امتحان مدافعان امنیت کشور بود.

امینی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی ایران همچنان منطقه ای با ثبات و امن است، گفت: دشمن کینه‌توز به طور مستمردر تلاش است که زهر خود را به ملت بریزد چنانکه در عرصه اقتصادی با تحریم، در فضای مجازی با توهین ، تهمت و افترا و در عرصه خانواده‌ها با منکرات ضربه به ما را دنبال می‌کنند.

امام جمعه نطنز با تاکید بر اینکه قدرت نظام به خاطر حضور قدرتمند و به موقع مردم در صحنه دفاع از ارزش‌ها و کشور است، گفت: دشمن قصد ایجاد شورش و اغتشاش داشت اما مردم هوشیارتر شدند.

وی تأکید کرد: ساده‌لوحان درس عبرت گرفتند که حرف هر کس را قبول نکنند و خانواده‌ها متوجه شدند که باید مراقب فرزندان خود باشند.

خطیب جمعه نطنز افزود: اغتشاشات اخیر امتحانی بود که مسئولان در هر جایگاه ضعف‌های خود را برطرف کنند تا راه ورود دشمن بسته شود.

وی اظهار کرد: مسئولان رفتار کشورهای غربی و عربستان را در اغتشاشات ببینند و دیگر نگاهشان به غرب و مماشات با آنها نباشد، چون آنها جز دشمنی با ایران کاری برای این ملت انجام نمی‌دهند.

امینی خاطرنشان کرد: دشمنان، تحمل ایران اسلامی امن در میان کشورهای ناامن منطقه را ندارند، دشمنان برای ایجاد ناامنی در ایران برنامه‌ها و توطئه‌های زیادی طراحی کرده‌اند و در همین راستا سرمایه‌گذاری‌های کلانی نیز انجام داده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت حل مشکلات مردم اظهار کرد: ما نباید از مشکلات داخلی کشورمان غافل شویم، چراکه در این صورت ضربه خواهیم خورد؛ در حال حاضر کشور ما با مشکلاتی در زمینه‌های اقتصادی، اشتغال، اختلاس و ... مواجه است و مسئولان در این زمینه اقدامات لازم را باید انجام دهند.

کد خبر 333876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.