مردم اصفهان اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

مردم اصفهان صبح امروز با حضور در راهپیمایی محکومیت اقدامات آشوبگران و حامیان بین المللی آنها، اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم راهپیمایی مردم شهید پرور و همیشه در صحنه اصفهان، در محکومیت اقدامات آشوبگران و حامیان بین المللی آنهاصبح امروز(پنجشنبه)، برگزار شد.

جمع کثیری از مردم ولایت مدار ، مدیران دستگاهها، خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون، بسیجیان و ... با حمل پرچم پر افتخار ایران و پلاکاردهایی با مضمون«ملت ما بیدار است، از فتنه گر بیزار است»، «تا آخر ایستاده ایم»، «مرگ بر منافق» و «فدائیان رهبریم»، اعتراض خود را به عملکرد اغتشاشگران و برخی حرکتها و شعارهای ساختار شکنانه آنها ابراز کردند. 

این راهپیمایی که ساعت ۹/۵ امروز از میدان امام حسین(ع) آغاز شد، در  میدان انقلاب اسلامی به پایان رسید و حجت الاسلام علی شیرازی  نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در آن به سخنرانی پرداخت.
همچنین شرکت کنندگان در راهپیمایی محکومیت نا آرامی های اخیر با قرائت قطعنامه ای مواضع خود را اعلام کردند. 
آنها در این قطعنامه با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب با رهبری های حکیمانه و تدبیر پیامبرگونه و علی وار، تیرهای سهمگین فتنه ها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را از سر مردم، دفع نموده اند، از همه سران قوا، مسئولان، نهادها و سازمان های نظام خواستند تا با تلاش مجدانه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور، اقدام عملی کنند.


مردم اصفهان همچنین با اعلام آمادگی برای حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و راه امام و شهیدان والا مقام، انزجار خود را از سران فتنه و آشوبگران که با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و رژیم صهیونیستی و دولت های مرتجع دست به آشوب زدند، اعلام کردند. 
در این مراسم، پیکر شهید مدافع حریم ولایت، ' سجاد شاهسنایی ' تشییع شد. 


شهید ' شاهسنایی ' از همرزمان شهید مدافع حرم ' محسن حججی ' بود که عصر دوشنبه در جریان نا آرامی ها اخیر در شهرستان کهریسنگ از توابع شهرستان نجف آباد (در 30 کیلومتری غرب اصفهان) به شهادت رسید. 

کد خبر 333822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.