نسخه جدید رقیب تازه

پارس جنوبی به دو دلیل متفاوت با چهره‌ای کمی تغییریافته نسبت به دیدار رفت در بازی برگشت به مصاف سپاهان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پارس جنوبی که در سومین هفته از لیگ برتر تیم ۱۰ نفره سپاهان را در ورزشگاه نقش‌جهان متوقف کرد، در حالی از هفته هجدهم در ورزشگاه تختی جم از تیم اصفهانی پذیرایی خواهد کرد که برخی نفرات این تیم از این بازی محروم هستند و چند بازیکن نیز در این فاصله از پارس جنوبی جدا شده‌اند.

بی‌دفاعی برابر سپاهان

پارس جنوبی در هفته هجدهم لیگ برتر با سه محروم به مصاف سپاهان می‌رود. وجه اشتراک محرومان پارس جنوبی این است که همگی آنها از ارکان خط دفاعی این تیم تازه‌وارد به لیگ برتر به حساب می‌آیند. مایکل اومانیا و مجتبی لطفی مدافع میانی هستند و فرشاد محمدی هم در سمت راست خط دفاعی این تیم انجام وظیفه می‌کند.

از این جمع، دو نفر آنها با پشت سر گذاشتن محرومیت یک‌جلسه‌ای خود در دیدار با سپاهان، از بازی با صنعت نفت آبادان مجدداً در دسترس کادر فنی خواهند بود، اما اومانیا که در دیدار هفته گذشته برابر پیکان با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه خارج شد در دیدارهای آتی نیز حضور نخواهد داشت، زیرا این مدافع ملی‌پوش اهل کاستاریکا در آستانه دیدار با سپاهان قراردادش را با پارس جنوبی فسخ کرد و از تیم جمی جدا شد. البته اومانیا که تازه در هفته هشتم اولین بازی خود در لیگ هفدهم را انجام داد در دیدار رفت دو تیم نیز حضور نداشت.

مهدی تارتار به جای این نفرات غایب احتمالاً از مدافعانی مثل حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی و سعید محمدفر در ترکیب پارس جنوبی استفاده خواهد کرد.

سه بازیکن رفتند، دو نفر آمدند

به موازات آغاز دور برگشت لیگ هفدهم نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران نیز در جریان است. به این ترتیب، در فواصل بین هفته‌های آغازین نیم‌فصل دوم برخی بازیکنان قرارداد خود را با تیم‌های سابقشان فسخ می‌کنند و به تیم‌های جدید می‌پیوندند. پارس جنوبی هم از این قاعده مستثنی نبوده است. در آستانه دیدار این تیم برابر سپاهان از هفته هجدهم لیگ برتر، سه بازیکن شامل مایکل اومانیا، فرشاد سالاروند و امیرارسلان مطهری برای جدایی از پارس جنوبی با باشگاه جمی توافق کردند. از این جمع، سالاروند حتی مقصد بعدی خود را هم تعیین کرده و در این فاصله به فولاد خوزستان پیوسته است. البته جدایی مطهری از پارس جنوبی هنوز قطعی نیست و این بازیکن که نزدیک به نیمی از مسابقات دور رفت را به خاطر مصدومیت از دست داد ممکن است در دیدار با سپاهان حضور داشته باشد.

البته در عوض این نفرات جداشده، پارس جنوبی بازیکنان جدیدی هم جذب کرده است. روح‌الله سیف‌الهی که نیم‌فصل نخست برای سیاه‌جامگان به میدان می‌رفت، اخیراً با پارس جنوبی قرارداد بسته است. شهرام گودرزی نیز در هفته جاری با جدایی از تراکتورسازی به حریف پیش روی سپاهان پیوست.

کد خبر 333771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.