مردم با حماسه حضور، آتش فتنه را خاموش خواهند کرد

لنجان-معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز بیش از آن که نیروی انتظامی، دستگاه امنیتی و دیگر مسئولان و دست‌اندرکاران در خاموش کردن آتش فتنه کارساز باشند، حضور مردم تاثیرگذار و کارساز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سردار رضا طلایی نیک امروز (چهارشنبه) در مراسم راهپیمایی مردم شهرستان در محکومیت ناآرامی‌های اخیر، اظهار کرد: مردم شهرستان لنجان امروز هوشمندانه و با روحیه و تفکر بسیجی پاسخ روشن، شفاف و قاطعی به توطئه‌گران و فتنه انگیزانی که از آن سوی مرزها تحریک شده‌اند، دادند.

وی افزود: در ایران اسلامی بودجه‌ای که برای دفاع و امنیت کشور صرف می‌شود، برای هر ایرانی ۱۴۰ دلار در سال است، در حالی که برخی از کشورهای منطقه همچون آل سعود و حتی رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی ۲۰ برابر ما هزینه امنیت هر شهروند خود می‌کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: باید توجه داشت کشور آمریکا بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد دلار هزینه نظامی دارد که این مهم جدای از هزینه امنیتی آنهاست و آمریکا به ازای هر شهروند خود بیش از دو هزار دلار در سال هزینه می‌کند.

وی ادامه داد: این هزینه ها پاسخگوی امنیت شهروندان آمریکا نبوده چرا که هر روز از رسانه‌ها می‌شنویم چه تعداد از شهروندان آمریکایی با اسلحه گرم در این کشور کشته می‌شوند.

طلایی نیک با طرح این سوال که چرا ما با کمترین هزینه قدرتمندترین کشور منطقه هستیم، گفت: نباید فراموش کرد قوی ترین نیروی دفاعی را ملت ایران دارد و رزمندگان ما نه تنها در ایران امنیت ساز هستند بلکه در امنیت منطقه نیز نقش اول را ایفا می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر فرزندان غیور میهن اسلامی نبودند عراق از دست گروه‌های تکفیری و داعش رها نمی‌شد، اگر رزمندگان و مدافعان حرم در سوریه، کشوری که در جبهه مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها سال‌های سال در کنار ما بوده و ما را همراهی می‌کند نبودند، آنها جشن پیروزی برگزار نمی کردند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد فرزندان شما ملت همیشه در صحنه توانستند در مقابل جریان تکفیری، تروریستی و صهیونیستی که ده‌ها کشور آن را حمایت کرده و با تزریق  بودجه، اسلحه، اطلاعات تقویت می‌کردند به پیروزی دست پیدا کنند.

وی گفت: روحیه ولایت مداری، تفکر بسیجی، روحیه شهادت طلبی و اسلام گرایی حقیقی که در بین ملت ما وجود دارد، پشتیبان نیروهای مسلح ماست و ترویج این روحیه در بین مردم سوریه باعث شد جشن پایان حاکمیت داعش در عراق و سوریه با کمترین هزینه جشن برگزار شود.

طلایی نیک تصریح کرد: ما مطمئن هستیم امروز نیز بیش از آنکه نیروی انتظامی، دستگاه امنیتی و دیگر مسئولان و دست‌اندرکاران در خاموش کردن آتش فتنه کارساز باشند، حضور مردم کارساز است، و خواهیم دید شهر به شهر، نقطه به نقطه مردم حرکت خواهند کرد به یاری خدا چند روزی بیشترطول نخواهد کشید که این فضای ناامنی که برخی آن را بزرگ‌نمایی کرده‌اند به پایان خواهد رسید.

وی امنیت کشور را امنیت مردمی دانست و افزود: نباید فراموش کرد پشتوانه امنیت ما مردم هستند از این رو با کمترین هزینه امنیت در این کشور تامین شده است، به‌گونه‌ای که ایران امن ترین کشور منطقه در سال‌های اخیر بوده‌ایم.

طلایی نیک خاطرنشان کرد: امروز دشمن هوس کرده برروی موجی که مردم به دلیل مشکلاتی که نسبت به مسائل معیشتی و اقتصادی دارند سوار شود از این رو باید مردم هوشیار باشند که خواسته خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند و دستگاه‌های مربوطه نیز حتما به این خواسته‌ها رسیدگی کنند و کوتاهی در این زمینه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی افزود: باید توجه داشت اغتشاشات اخیر و موج سواری برخی افراد به بهانه این مسائل از آن سوی مرزها آن هم با استفاده از فضای مجازی و همه ظرفیت‌های اطلاعاتی، مالی و شبکه‌های رسانه‌ای غربی‌ها طرحی شده است.

کد خبر 333769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.