راه اندازی چهاردهمین بازار روز کوثر در بلوار شفق

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: احداث چهاردهمین بازار روز کوثر در جنوب غربی اصفهان در منطقه ۱۳ تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

اصغر کشاورزراد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی چند سال گذشته شهرداری اصفهان به منظور کاهش سفرها به مرکز شهر، بهبود ترافیک و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان، اقدام به راه اندازی بازارهای روز کوثر در مناطق ۱۵ گانه کرده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ بازار روز کوثر در مناطق مختلف شهر اصفهان احداث شده است، افزود: با توجه به درخواست شهروندان منطقه ۱۳، احداث چهاردهمین بازار روز کوثر در بلوار شفق این منطقه به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته است و تاپایان سالجاری تکمیل می شود.

کشاورز راد اضافه کرد: با توجه به مطالبات بسیار زیاد شهروندان شهرک شهید کشوری در منطقه ۶ شهرداری، پانزدهمین بازار روز کوثر در این شهرک احداث می‌شود، این بازار به مساحت ۸ هزار مترمربع و با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال سال آینده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 333715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.