موثرترین بازیکنان لیگ هفدهم کدامند؟

با سپری شدن ۱۷ هفته از مسابقات لیگ برتر، سه بازیکن شاغل در فوتبال اصفهان نیز در جمع ارزشمندترین بازیکنان لیگ هفدهم جای دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی علیپور از پرسپولیس تهران نه تنها آقای گل فعلی لیگ برتر است که با ۱۱ گل و دو پاس گل در صدر ارزشمندترین بازیکنان لیگ هفدهم جای دارد. محمد قاضی از پدیده مشهد با ۹ گل و یک پاس گل و لوسیانو پریرا از صنعت نفت آبادان با پنج گل و پنج پاس گل، در رده‌های بعدی جای دارند.

سه بازیکن فوتبال اصفهان نیز در زمره ۱۰ فوتبالیست ارزشمند لیگ هفدهم هستند:

مرتضی تبریزی

کاپیتان سوم ذوب‌آهن تا چندی پیش در صدر جدول مؤثرترین بازیکنان لیگ برتر جای داشت، اما پس از آنکه طی پنج هفته متوالی نه گل زد و نه گل ساخت این عنوان را از دست داد. تبریزی که در هر ۱۷ هفته سپری‌شده از لیگ هفدهم برای ذوب‌آهن به میدان رفته است با شش گل و سه پاس گل در رده چهارم ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر جای دارد.

این هافبک-مهاجم ۲۶ ساله آخرین گلش را در هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان وارد دروازه نفت تهران کرده است. آخرین پاس گل او هم به دیدار بیرون از خانه با پدیده از هفته نهم لیگ برتر بازمی‌گردد. تبریزی در دو دیدار آغازین دور برگشت نه گل زد و نه پاس گل داد تا در نیم‌فصل دوم نتوانسته باشد به مجموع امتیازات خود از این نظر اضافه کند.

جلال‌الدین علی‌محمدی

هافبک ۲۷ ساله سپاهان با هفت گل در رده نهم موثرترین بازیکنان لیگ هفدهم جای دارد. علی‌محمدی هرچه در فصل جاری از حیث گلزنی خوب عمل کرده، اما در گلسازی توفیقی نداشته و هنوز نتوانسته است همبازیان خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

جلال که به غیر از بازی با نفت تهران در هفته هشتم لیگ برتر در سایر دیدارهای این فصل سپاهان حضور داشته است آخرین گلش را در بازی هفته پیش برابر پدیده به ثمر رساند. علی‌محمدی که بهترین گلزن فصل سپاهان به حساب می‌آید در آن مسابقه روی پاس ساسان انصاری سومین گل میزبان اصفهانی را وارد دروازه میهمان مشهدی کرد.

ساسان انصاری

مهاجم ۲۶ ساله سپاهان تنها در صورتی در جمع ۱۰ بازیکن مؤثر لیگ هفدهم قرار می‌گیرد که گل نخست این تیم در شهرآورد اصفهان به پای او نوشته شود. این در حالی است که سازمان لیگ این گل را رسماً به نام مهرداد محمدی به ثبت رسانده است. با این وجود، انصاری که روند گلزنی و گلسازی را خیلی دیر و تازه از دیدار با تراکتورسازی تبریز در هفته دروازدهم لیگ برتر آغاز کرد، با پنج گل و یک پاس گل در زمره ارزشمندترین بازیکنان لیگ هفدهم جای دارد. او در آخرین مسابقه سپاهان هم با قرار دادن علی‌محمدی در موقعیت گلزنی اولین پاس گلش در فصل جاری را به ثبت رساند و هم چهارمین گل تیم اصفهانی را با پنالتی‌ای که خودش گرفته بود وارد دروازه پدیده کرد.

کد خبر 333629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.