هیأت فوتبال اصفهان از مخاطبان اصلی‌اش دور شد

ساختمان اداری هیأت فوتبال استان اصفهان در شرایطی به محل جدید خودش منتقل شده که به نظر می‌رسد تفکر منطقی و درستی در پشت این تصمیم نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هرچند که از دیدگاه مخاطبان عادی حوزه فوتبال و آنهایی که علاقمند به تماشای این رشته ورزشی در ورزشگاه‌ها هستند بار اصلی این رشته بر دوش باشگاه‌های ایرانی است، اما نباید فراموش کرد که در ابتدا فدراسیون فوتبال در رأس کار و در ادامه، هیأت‌های فوتبال در همه استان‌های ایران متولی نخست این ورزش در حوزه جغرافیایی فعالیت خودشان هستند. به هر حال فوتبال فقط محدود به عرصه باشگاه‌داری و حضور در لیگ برتر نیست و هیأت فوتبال با مخاطبان بسیار زیادی سروکار دارد. در همین اصفهان برگزاری مسابقات آسیا ویژن در رده‌های مختلف تا ساماندهی داوران و بانوان در کنار آموزش‌های مستمر و البته توجه به پیشکسوتان، نمونه‌ای از فعالیت‌های هیأت فوتبال است که در کنار برگزاری منظم و بدون عیب مسابقات لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد و البته کمتر در رسانه‌ها به چشم می‌آید.

هنوز یادمان نرفته که در اردیبشهت ماه سال ۹۲ چگونه اختلاف عجیب مدیران وقت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیأت فوتبال منجر به پلمب دفتر هیأت فوتبال و انتقال آن به یک مغازه کوچک شد و چه مشکلاتی را در بحث ثبت‌نام تیم‌های استانی و ثبت قراردادها ایجاد کرد. در حقیقت هیأت فوتبال به جای ارتباط مستقیم با ستاره‌های لیگ برتری بیشتر مشغول برنامه‌ریزی برای رده‌های پایه است و به همین دلیل ارتباط مستقیمی با خانواده‌ها و والدینی دارد که به امید رشد و پیشرفت فرزندشان در دنیای فوتبال، هر گونه حمایتی را از او به عمل می‌آورند.

اینها را گفتیم تا برسیم به ماجرای انتقال ساختمان اداری هیأت فوتبال اصفهان از سالن پیروزی در ابتدای خیابان جی به سالن ۲۵ آبان در ورزشگاه بزرگ اصفهان و کنار استادیوم نقش‌جهان که به نوعی شمالی‌ترین نقطعه جغرافیایی شهر اصفهان است. برای این انتقال تقریباً همه کارها انجام شده و گفته می‌شود که فقط کمیته بانوان و امور اجرایی مسابقات مانند سابق در همان ساختمان قبلی فعالیت خودش را ادامه خواهد داد و با توجه به شرایط فعلی، هیأت فوتبال اصفهان تقریباً دو تکه خواهد شد که شکل زیبایی نخواهد داشت. در این اتفاق به نظر می‌رسد که کارشناسی آنچنانی صورت نگرفته و فقط یک تصمیم ناگهانی عامل انتقال هیأت فوتبال بوده است. این هیأت بر اساس برنامه‌ای که دارد از ساعت پایانی عصر تا ساعات میانی شب پذیرای مخاطبان خودش است که زمانی حد فاصل ساعت ۱۷ تا ۲۱ را پوشش می‌دهد، اما اتفاق نگران کننده اینجاست که یک نوجوان ۱۴ ساله و یک خانم مثلاً ۲۰ ساله که برای کارهای خودشان مجبورند به هیأت فوتبال مراجعه کنند چگونه باید در این ساعات خودشان را به محل جدید هیأت فوتبال برسانند که حتی در شرایط فعلی برای کارمندان اتومبیل‌دار خود هیأت هم کاری بسیار سخت است، چه برسد به مخاطبانی که شاید به عمرشان از آن طرف رد نشده باشند و اگر خدای ناکرده مشکلی برای یک از اهالی فوتبال اصفهان در این مسیر ایجاد شود، چه کسی پاسخگوی آن خواهد بود. در این شرایط بدون شک روند کاری هیأت فوتبال و نیروهایی که برای انجام کارهای اداری به آن مراجعه می‌کنند، به شدت افت خواهد کرد و این موضوع به سود فوتبال پایه اصفهان نخواهد بود و بهتر بود که حداقل برای این انتقال کارشناسی بهتری صورت گیرد.

کد خبر 333613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.