مردم ایران پشت نظام و ولایت را خالی نخواهند کرد

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: دشمنان ایران بدانند که مردم ایران برخلاف تمام مشکلات اقتصادی که دارند، پشت نظام و ولایت را خالی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز،حجت الاسلام روح الله امینی امروز (یکشنبه) در جلسه برنامه ریزی مراسم بزرگداشت دهه فجر ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: نهم دی ماه به کوری دشمنان نظام و انقلاب هرساله گرامی داشته می شود و به عنوان برگ زرین در تاریخ انقلاب جاوید خواهد ماند.

امام جمعه نطنز گفت: دشمنان نظام و انقلاب در سال ۸۸ با برنامه ریزی‌های چندین ساله و حمایت گسترده نتوانستند در برابر خروش عظیم ملت کاری از پیش ببرند و قطع به یقین این اغتشاش ها امروزی نیز راه به جایی نمی برد.

وی با تاکید بر اینکه به طور حتم رو سیاهی به دشمنان ولایت خواهد ماند، افزود: جبهه ضد انقلاب و به خصوص منافقان، آمریکا، اسرائیل و آل سعود که به عنوان سر دسته این آشوب ها فعالیت می کنند این را بدانند که مردم برخلاف تمام مشکلات اقتصادی، پشت نظام و ولایت را خالی نخواهند کرد.

امام جمعه نطنز تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در تنگنا قرار داده است و همه مسئولان باید دست در دست هم دهند و این مشکلات را حل کنند تا هیچ غرب زده و غرب گرایی جرات سوء استفاده از این مطالبه عمومی را نداشته باشد.

وی از مسئولان و مردم درخواست کرد: در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از تمام ظرفیت‌ها در سطح شهرستان نطنز برای گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استفاده کنند.

یوسف حسنی، فرماندار نطنز در ادامه از تشکیل ۱۷ کمیته اجرایی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان نطنز خبر داد و اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ریاست ستاد دهه فجر شهرستان را بر عهده دارد و در این راستا ۱۷ کمیته تعیین شده تا طبق دستورالعمل ارسالی برنامه‌ های این دهه اجرا شوند.

فرماندار نطنز افزود: کمیته‌های فرهنگیان و دانش آموزان، ورزش و جوانان، دانشجویی، زنان و خانواده، روستایی و عشایران، کارگری، کودک و نوجوان، فضا سازی شهری، امور اصناف، بسیج و ایثارگران، ارتباطات، فرهنگی و هنری و فضای مجازی، قرآن و نهج البلاغه، پشتیبانی و افتتاح طرح‌های شهرداری، نمایشگاه‌ ها، امنیت و ارزیابی در شهرستان نطنز برای گرامیداشت دهه مبارک فجر تشکیل می‌شود.

کد خبر 333553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.