آگاهی از رضایت‌مندی مشتریان کلید رشد فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با آگاهی از میزان رضایت‌مندی مشتریان و ذی‌نفعان خود و به عبارت دیگر با شنیدن صدای مشتری، خود را در مسیر رشد قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، بهرام سبحانی در گردهمایی بزرگ شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی و شرکت فولاد مبارکه، اظهار کرد: ۲۵ سال از آغاز حیات فولاد مبارکه در کنار صنعت لوازم‌خانگی و سایر صنایع کشور می‌گذرد. در این سال‌ها صنعت کشور با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه بود؛ اما آنچه بیش از هر چیز اهمیت داشته و دارد، وجود فضای سالم و حمایت و همدلی بوده که باعث شده صنایع داخلی زمینه‌های رشد و تعالی یکدیگر را فراهم آورند و امروز در این گردهمایی این مهم به خوبی مشهود است.

وی با بیان اینکه فولاد مبارکه از زمان راه‌اندازی تا امروز در چارچوب استراتژی‌های برگرفته از الگوهای جهانی در حال حرکت است، افزود: یکی از اصول راهنمای فولاد مبارکه مشورت کردن با مشتریان است که در این فرایند فولاد مبارکه با آگاهی از میزان رضایت‌مندی مشتریان و ذی‌نفعان خود و به عبارت دیگر با شنیدن صدای مشتری، خود را در مسیر رشد قرار می‌دهد.

سبحانی با تاکید بر اینکه مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه همواره از شنیدن راهکارهای سازنده استقبال کرده و خواهند کرد، بیان کرد: در نظر فولاد مبارکه انتقاد سازنده مشتری نه تنها تلخ نیست، بلکه همانند دارویی شفابخش باعث بهبودی هرچه بیشتر حال شرکت و چابک‌تر شدن آن می‌شود، با این حال همواره با نگاه تعاملی و به طور کامل فنی از دیدگاه‌های صنایع بالا و پایین دست استقبال می‌کند و با برنامه‌ریزی‌های مناسب تلاش می‌کند بیش از پیش برای جامعه خود منشأ اثر باشد.

وی موضوعات کیفیت محصول، قیمت رقابتی و تحویل به موقع محصول را بیشترین مباحث مدنظر مشتریان فولاد مبارکه دانست و اضافه کرد: بهترین حالت این است که انتهای خط تولید فولاد مبارکه ابتدای خط تولید دیگری باشد؛ از این رو اراده فولاد مبارکه بر این است که ورق خود را به دست مصرف‌کننده واقعی، یعنی سازندگان داخلی کشور از جمله تولیدکنندگان لوازم‌خانگی برساند و این برای فولاد مبارکه باعث افتخار است.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های فولاد مبارکه در بخش توسعه‌های شرکت، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در بخش‌های مختلف کشور با هدف بزرگ کردن شرکت نبوده بلکه فولاد مبارکه با این اقدام کوشیده است زنجیره فولاد کشور را کامل کند و تولید اقتصادی به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع دستاوردهای فولاد مبارکه و همکاری‌های این شرکت با سایر صنایع داخلی به توسعه فضای کسب‌وکار، کسب سود بیشتر برای ذی‌نفعان و در نهایت دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز و شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد مقاومتی می‌انجامد.

کد خبر 333512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.