نخستین گل و نخستین کلین‌شیت در روز خاص نقش‌جهان

در روز استقبال نسبتاً پُرشور هواداران، مهاجم سپاهان در بازگشت از سربازی نخستین گلش را زد، سنگربان جدید طلایی‌پوشان نخستین کلین‌شیت خود را ثبت کرد و بهترین گلزن تیم اصفهانی با افزودن به شمار گل‌هایش در کورس آقای گلی باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان اصفهان در هفدهمین هفته از لیگ برتر با چهار گل از سد پدیده مشهد گذشت. درباره این مسابقه نکات زیر قابل‌ذکر است:

بازگشت پس از ۳۱۶ روز

پیش از آنکه محمود قائدرحمتی در شصت و چهارمین دقیقه از دیدار با پدیده جای علی کریمی را در ترکیب سپاهان بگیرد، آخرین حضور این هافبک لرستانی در یک مسابقه رسمی به بازی فصل گذشته برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مربوط می‌شد. کمی پس از آن مسابقه که بیست و هشتم بهمن ۹۵ از هفته بیست و دوم لیگ شانزدهم برگزار شد خبر رسید که قائدرحمتی به خاطر پارگی رباط صلیبی ادامه رقابت‌های فصل را از دست داده است. این هافبک ۲۶ ساله، به همین دلیل در دور رفت لیگ هفدهم هم به طور کامل غایب بود، تا اینکه در اولین دیدار خانگی سپاهان در نیم‌فصل دوم برای تیم اصفهانی بازی کرد تا با گذشت ۳۱۶ روز بار دیگر حضور در یک مسابقه رسمی را تجربه کرده باشد.

نخستین کلین‌شیت در نخستین بازی رسمی

برخلاف آنچه که زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده گفت، ابراهیم عالمه در این بازی در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت و نخستین مسابقه خود را برای تیم اصفهانی پشت سر گذاشت. دروازه‌بان تیم ملی سوریه که در این مسابقه مورد استقبال گرم هواداران سپاهان قرار گرفت، در نخستین تجربه لیگ برتری خود دروازه‌اش را بسته نگه داشت، هرچند که در جریان بازی به جز یک مرتبه خیلی به چالش کشیده نشد.

ضیافت پُرشور در آخرین میزبانی

با توجه به آنکه تمام تیم‌های لیگ برتری تا پیش از این، حضور در ورزشگاه نقش‌جهان را تجربه کرده بودند، پدیده آخرین میهمان سپاهان پس از بازگشایی مجدد این استادیوم به حساب می‌آمد. از قضا سپاهان آخرین میهمانش را با یک باختی پُرگل به خانه بدرقه کرد. آنچه که به این پیروزی قاطع شکوه بیشتری بخشید، رقم خوردن آن در حضور نسبتاً پُرتعداد و پُرشور تماشاگران اصفهانی بود. البته شاید استقبال هشت هزار نفره از بازی خانگی تیمی که خودش را یکی از قطب‌های پُرطرفدار فوتبال ایران می‌داند آن هم در یک روز تعطیل، اتفاق خیلی ویژه‌ای نباشد، اما آمدن این تعداد تماشاگر به ورزشگاه برای حمایت از سپاهان مصادف با ناامیدکننده‌ترین فصل این تیم و مقابل حریفی معمولی، روز خاصی را برای طلایی‌پوشان رقم زد.

جلال، برنده رقابت با قاضی

جلال‌الدین علی‌محمدی در گل‌های سپاهان به پدیده سهیم شد تا با افزایش شمار گل‌هایش به عدد هفت، نه تنها همچنان برترین گلزن سپاهان در فصل جاری باشد که در کورس آقای گلی لیگ هفدهم باقی بماند. جالب آنکه در سوی دیگر میدان یکی از مدعیان آقای گلی لیگ برتر حضور داشت، اما محمد قاضی در این مسابقه موفق به گشودن دروازه سپاهان نشد. در حال حاضر، علی علیپور از پرسپولیس با ۱۱ گل آقای گل لیگ است و قاضی با دو گل کمتر نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده اوست.

نخستین گل در بازگشت به خانه

مهدی شریفی در دیدار هفته گذشته برابر سایپا از ابتدای نیمه دوم به زمین آمد و نخستین بازی رسمی خود برای سپاهان را در بازگشت به این تیم پشت سر گذاشت. این مهاجم ۲۵ ساله در دیدار با پدیده از ابتدا برای تیم اصفهانی به میدان رفت، تا پایان مسابقه در زمین حضور داشت و یکی از چهار گل طلایی‌پوشان را به ثمر رساند. به این ترتیب، نخستین حضور ثابت و ۹۰ دقیقه‌ای شریفی پس از بازگشت به این تیم با نخستین گل او برای تیم اصفهانی همراه شد.

کد خبر 333433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.