کرانچار: ابراهیم عالمه فردا روی نیمکت می‌نشیند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: زمان برای تطبیق فوری ابراهیم عالمه با سپاهان کم بود و این دروازه‌بان فردا روی نیمکت می‌نشیند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر پدیده مشهد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: در بازی با پدیده دیدگاه انتقام جویانه و غیر ورزشی نداریم و تلاش می‌کنیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: دیدگاه ما به این مسابقه این است که پیروز از زمین خارج شویم، در حالی که اخلاق را نیز حفظ می‌کنیم. با تساوی برابر سایپا در تهران گام مثبتی برداشتیم و اگر بازی فردا را ببریم، در مسابقات بعدی بهتر نتیجه می‌گیریم.

کرانچار گفت: پدیده تیم خوبی است و اینکه خود را به بالای جدول رسانده است، اتفاقی نیست و امیدوارم در برابر این تیم خوب، نتیجه خوبی کسب کنیم. در بازی فردا، میلاد سرلک سه کارته و محروم است و به جای او از رسول نویدکیا و یا از بازیکنان دیگر استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: آنچه برای ما باعث خوشحالی است، حضور درخشان مهدی شریفی در بازی با سایپا، بعد از بازگشت او از تراکتورسازی است. اگرچه او برابر سایپا یک نیمه بازی کرد ولی از نظر فنی، خود را خوب بالا کشیده است و امیدوارم این سطح فنی روی تیم هم تأثیرگذار باشد.

کرانچار در مورد شرایط پدیده اظهار کرد: محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی موتور محرکه تیم حریف هستند و به تمام مدافعان سپاهان و همه بازیکنانی که وظایف دفاعی دارند گوشزد کرده‌ایم که مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند.

وی در مورد عدم حضور ابراهیم عالمه در لیست ۱۸ نفره سپاهان برای بازی با پدیده و اینکه برخی هواداران سپاهان در فضای مجازی گفته‌اند کرانچار با این دروازه‌بان مشکل دارد، با خنده گفت: نمی‌دانم این اطلاعات عجیب و غریب از کجا به دست شما رسیده است، چون این دروازه‌بان تنها دو روز است که به تمرینات سپاهان اضافه شده و در این مدت، وقت برای مشکل پیدا کردن نداشته‌ایم. تمام اطلاعات من در مورد این دروازه‌بان می‌گوید، عالمه بازیکنی بسیار خوب و باکیفیت از تیم ملی سوریه است، اما زمان کمی برای تطبیق دادن خود با سپاهان داشته است. طبق صحبت‌های علی لسان فولادی، مربی دروازه‌بان‌های سپاهان، وی ابراهیم عالمه را دروازه‌بان خوبی دانست که خصوصیات خوبی دارد، با این حال وی فردا از روی نیمکت بازی را آغاز می‌کند تا در روزهای آینده با شرایط سپاهان تطبیق پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: علی کیخسروی در بازی با سایپا با وجود گلی که دریافت کرد، عملکرد درخشانی داشت و او فردا درون دروازه سپاهان می‌ایستد.

کرانچار افزود: برای نظر همکاران خود احترام قابل هستم و مربی دروازه‌بان‌های تیم، مسئول اول دروازه‌بان‌ها است. وی فیلم‌های زیادی از بازی عالمه دیده و حضور این دروازه‌بان در تیم ملی سوریه باعث شد این تیم بتواند به مسابقات پلی‌آف جام جهانی برسد. ولی زمان برای تطبیق فوری او با سپاهان کم بود و فکر می‌کنم او به بازی هفته هجدهم با پارس جنوبی برسد، اما فردا روی نیمکت خواهد بود.

وی در مورد اینکه یک دروازه‌بان به خصوص کسی که در تیم ملی کشورش هم بازی می‌کرده است، در مقایسه با یک بازیکن زمان کمتری برای تطبیق پیدا کردن با تیم جدید نیاز دارد و دلیل اصلی استفاده نکردن از ابراهیم عالمه نمی‌تواند عدم آمادگی و هماهنگی او با سپاهان باشد، تصریح کرد: منظور من از هماهنگی این است که این دروازه‌بان باید با شیوه بازی مدافعان سپاهان آشنا شود و ۴۸ ساعت برای این کار کافی نیست. علی کیخسروی مدت زیادی با ما بوده و با شیوه بازی مدافعان آشنایی کامل دارد و می‌تواند حداقل در بازی فردا موثر باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تقابل تیمش با بازیکنان سابق سپاهان مثل خلعتبری و مرادمند که در پدیده حضور دارند، گفت: از زمانی که از ایران رفتم و برگشتم بازیکنانم پیشرفت زیادی داشتند، اما بازیکنان من در سپاهان فردا از آنها پیشی خواهند گرفت و نتیجه قابل قبولی را رقم خواهند زد.

کد خبر 333289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.