انتقام طلایی به سبک سپاهان/ بازگشت بچه‌های کرانچار به لیگ

تیم فوتبال سپاهان در هفته هفدهم لیگ برتر به یک پیروزی پرگل رسید.

خبرگزاری ایمنا-

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و پدیده

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: ۸ هزار نفر

گل‌ها: سیاوش یزدانی (دقیقه ۴۵)، مهدی شریفی (دقیقه ۵۱)، جلال علیمحمدی (دقیقه ۵۳) و ساسان انصاری (دقیقه ۶۳- پنالتی) برای سپاهان

اخطار: رسول نویدکیا (دقیقه ۴۵+۱) و مهدی رحیمی (دقیقه ۸۱) از سپاهان؛ سعید صادقی (دقیقه ۱۸)، اسماعیل نظری (دقیقه ۲۶) و عبدالله حسینی (دقیقه ۵۸) از پدیده

ترکیب تیم فوتبال سپاهان: ابراهیم عالمه، عزت‌الله پورقاز، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، رسول نویدکیا، علی کریمی (۶۴- محمود قائد رحمتی)، مهرداد محمدی، جلال‌الدین علیمحمدی (۸۰- حسین پاپی)، ساسان انصاری و مهدی شریفی

سرمربی: زلاتکو کرانچار

ترکیب تیم فوتبال پدیده: سعید جلالی راد، سید عبدالله حسینی، محمدرضا خانزاده، سعید صادقی، رضا ناصحی، اکبر صادقی، محمداسماعیل نظری (۴۹- میلاد کمندانی)، محمدرضا خلعتبری (۶۳- حسین فاضلی)، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد و محمد قاضی

سرمربی: رضا مهاجری

داور: موعود بنیادی فر، مهدی الوندی، قهرمان نجفی و محمدحسین ترابیان

شرح بازی:

سپاهان که پس از پشت سر گذاشتن نیم‌فصل نا امیدکننده هفته گذشته با تساوی خارج از خانه برابر سایپا نیم فصل را خوب آغاز کرد و در این بازی به دنبال اولین پیروزی نیم فصل دوم در خانه بود. سپاهانی‌ها بازی را خوب آغاز کردند و از همان ابتدا مالکیت توپ را در اختیار داشتند و پس از خلق چند موقعیت خوب در نیمه نخست، بالاخره در آخرین دقیقه این نیمه روی ارسال مهرداد محمدی و ضربه نهایی سیاوش یزدانی به گل رسیدند.

سپاهانی‌ها نیمه دوم را هم طوفانی آغاز کردند و در فاصله ۱۲ دقیقه از دقیقه ۵۱ تا ۶۳ سه بار دیگر دروازه پدیده را باز کردند تا نتیجه بازی رفت به شکل معکوس تکرار شده باشد و یکی از جالب‌ترین انتقام‌های تاریخ لیگ برتر گرفته شود. در نیم ساعت پایانی، بازی بیشتر با حمله‌های پدیده برای جبران گل خورده همراه بود، اما در این میان سپاهان نیز ضد حملات بسیار خطرناکی می‌زد که می‌توانست نتیجه را سنگین تر کند.

سپاهان با پیروزی ۴ بر صفر در این بازی هم با نتیجه‌ای مشابه انتقام بازی رفت را گرفت و هم نوید روزهای خوش را در نیم فصل دوم داد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (۴۶- سپاهان): ارسال مهرداد محمدی در تیر دوم با ضربه سیاوش یزدانی تبدیل به گل شد.

۰-۲ (۵۱- سپاهان): ارسال مهرداد محمدی از سمت راست با ضربه سر مهدی رحیمی در تیر دوم همراه شد تا در آستانه دروازه مهدی شریفی دروازه پدیده را باز کند.

۰-۳ (۵۳- سپاهان): در یک ضد حمله، ساسان انصاری به محوطه جریمه پدیده نفود کرد و با یک پاس خوب موجب گلزنی جلال علیمحمدی شد.

۰-۴ (۶۳- سپاهان- پنالتی): با خطای حسینی روی انصاری، پنالتی به نفع سپاهان اعلام شد تا خود ساسان انصاری ضربه را تبدیل به گل کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲- شوت سنگین مهدی رحیمی از پشت محوطه جریمه زوزه کشان از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳- شوت سهمگین جلال علیمحمدی با واکنش سعید جلالی‌راد راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۸- در یک ضد حمله شوت خطرناک ساسان انصاری از کنار دروازه به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰- حرکت پا به توپ مهرداد محمدی درون محوطه جریمه با ضربه او در موقعیتی تک به تک همراه شد که با واکنش جلالی راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۶- امین قاسمی‌نژاد از گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه خطرناک او با واکنش عالمه دفع شد.

دقیقه ۷۹- ضربه سنگین میلاد کمندانی از نزدیکی محوطه جریمه با برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۲- شوت رضا میرزایی با واکنش جلالی راد راهی کرنر شد.

اتفاق ویژه:

پیروزی ۴ بر صفر سپاهان که درست نتیجه برعکس دیدار رفت بود و به نوعی انتقام سپاهان از پدیده به شمار می‌رفت، اتفاق ویژه این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

مهرداد محمدی هرچند در این دیدار گلی نزد، اما روی گل‌های اول و دوم تأثیرگذار بود و در کنار مهدی رحیمی و ساسان انصاری از بهترین‌های این بازی بودند.

کد خبر 333365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.