کرانچار: پدیده باید از این نتیجه راضی باشد!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید سه یا چهار گل دیگر به پدیده می‌زدیم و این تیم باید از شکست چهار بر صفر راضی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار عصر امروز (جمعه) و پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش برابر پدیده در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: از چند دیدار گذشته تا کنون خوب بازی می‌کردیم که البته امروز با نتیجه خوبی هم همراه شد، اما باید زودتر از اینها به این نتیجه می‌رسیدیم.

وی با تبریک به بازیکنان سپاهان افزود: باید سه یا چهار گل دیگر به پدیده می‌زدیم و این تیم باید از شکست چهار بر صفر راضی باشد.

کرانچار ادامه داد: فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است، اما امیدوارم سپاهان به جایگاه خود برگردد. ارزش این پیروزی زمانی نمایان می‌شود که تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه چرا برخلاف صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از بازی با پدیده، ابراهیم عالمه از ابتدای بازی درون دروازه سپاهان قرار گرفت، گفت: زمانی که پدیده برای گل تلاش می‌کرد، ابراهیم عالمه با اعتماد به نفس خود، امنیت را به دروازه سپاهان آورد. وی را از تیم ملی سوریه به سپاهان آوردیم و امیدوارم در بازی‌های آینده ارزش‌های خود را بیشتر ثابت کند.

وی در مورد بازگشت عزت‌الله پورقاز به خط دفاعی سپاهان اظهار کرد: با بازگشت این بازیکن به امنیت خط دفاعی سپاهان افزوده شد، البته نباید از کیفیت یزدانی و رحیمی چشم‌پوشی کنیم. با قرار گرفتن یک دروازه‌بان ملی‌پوش درون دروازه نیز تجربه خط دفاعی سپاهان افزایش یافت. او یک دروازه‌بان خاص است. من ابتدا برا اساس تصمیم مربی دروازه‌بان‌ها، کیخسروی را به عنوان دروازه‌بان در ترکیب قرار دادم، اما در ادامه با تصمیم مربی دروازه‌بان‌ها و اعلام آمادگی عالمه، این بازکن امروز درون دروازه ایستاد.

کد خبر 333358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.