حضور پر شور مردم فتنه ۸۸ را خنثی کرد

تیران-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: حضور پر شور مردم در نهم دیماه فتنه ۸۸ را خنثی و مانع تحقق اهداف دشمن شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، سید اسماعیل میری، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به فرارسیدن نهم دیماه روز بصیرت، اظهارکرد: نهم دیماه یک رخداد مهم در کشور بود که همبستگی و بصیرت مردم و عشق آن ها به نظام و انقلاب را نشان داد.

وی افزود: حضور پر شور مردم در نهم دیماه فتنه ۸۸ را خنثی و مانع تحقق اهداف دشمن شد و گرامیداشت این مناسبت منجر به حفظ و ماندگاری این حماسه بزرگ مردمی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به آگاهی مردم نسبت به توطئه های دشمنان بیان کرد: مردم با بصیرت و آگاهی خود به هدف شوم دشمنان پی بردند و مانع از اجرای این هدف شدند.

وی ادامه داد: همبستگی، بیداری و بصیرت مردم فرصت را برای اهداف دشمنان و منافقان گرفت و مانع از حضور افراد منافق و ضد نظام در مسئولیت های کشور شدند و کشور به دست بیگانگان ندادند.

میری با اشاره به برنامه های این مناسبت خاطرنشان کرد: در شهرستان تیران و کرون گرامیداشت نهم دیماه در قالب برنامه های مختلف از جمله جلسات بصیرتی برگزار می شود.

کد خبر 333355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.