از کروات اخمو تا خوزستانی ریزنقش

بازی برگشت تیم‌های گسترش فولاد و ذوب‌آهن در غیاب سه نفری انجام می‎شود که در دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر از چهره‌های شاخص میدان بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سه چهره شاخص دیدار رفت تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز در بازی برگشت این دو تیم حضور ندارند:

لوکا بوناچیچ

گسترش فولاد لیگ هفدهم را با لوکا بوناچیچ آغاز کرد. پس از باخت به تراکتورسازی در شهرآورد تبریز که به قیمت قعرنشینی این تیم تمام شد، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا با سپری شدن تنها هشت هفته از مسابقات لیگ برتر قید همکاری با این مربی ۶۲ ساله کروات را بزنند و فیروز کریمی را جایگزین او روی نیمکت تیم تبریزی کنند.

تغییرات در کادر فنی گسترش فولاد برخلاف برخی بدبینی‌های اولیه جواب داد زیرا زمانی که کریمی سکان هدایت آبی‌های تبریز را به عهده گرفت، آنها قعرنشین لیگ بودند اما در حال حاضر در رده هفتم جای دارند و نه تنها خطری بابت سقوط تهدیدشان نمی‌کند، بلکه با ادامه روند خوب خود حتی می‌توانند از مدعیان کسب سهیمه آسیایی باشند.

آندرانیک تیموریان

آندرانیک تیموریان چهار روز مانده به دیدار رفت تیم‌های ذوب‌آهن و گسترش فولاد با تیم تبریزی قرارداد بست و در حالی که تصور نمی‌شد به این بازی برسد، نه تنها به اصفهان آمد که یک نیمه کامل برای گسترش فولاد بازی کرد تا نخستین بازی رسمی خود با پیراهن آبی‌رنگ تیم تبریزی را در ورزشگاه فولادشهر پشت سر گذاشته باشد.

پس از تغییرات در کادر فنی گسترش فولاد جایگاه کاپیتان سابق تیم ملی در تیم تبریزی متزلزل شد و فیروز کریمی حتی در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان از هفته دهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران از کنار گذاشته شدن او خبر داد. با وجود این ابراز بی‌علاقگی علنی برای ادامه همکاری با تیموریان، آندو پس از غیبت در پنج مسابقه متوالی از لیگ برتر در دیدار با سایپا از هفته چهاردهم به ترکیب ثابت گسترش فولاد برگشت و در دیدار با پدیده از هفته پانزدهم هم ۹۰ دقیقه برای تیم تبریزی بازی کرد. تیموریان که دیدار هفته گذشته مقابل پارس جنوبی را به خاطر مصدومیت از دست داد، ممکن است به همین دلیل به دیدار با ذوب‌آهن هم نرسد.

اسماعیل شریفات

اسماعیل شریفات یکی از چهره‌های ویژه دیدار رفت تیم‌های ذوب‌آهن و گسترش فولاد در ورزشگاه فولادشهر بود. او در نیمه اول نخستین گل بازی را به ثمر رساند و اواخر مسابقه از داور بازی کارت زرد دوم را گرفت تا هم زننده یکی از سه گل میزبان اصفهانی به میهمان تبریزی باشد و هم تنها اخراجی آن مسابقه.

این هافبک ریزنقش خوزستانی تنها پنج روز پیش از دیدار برگشت دو تیم به دلیل آنچه که مشکلات خانوادگی اعلام کرد قرارداد خود را با باشگاه اصفهانی فسخ کرد تا دوره حضورش در تیم اصفهانی تنها کمی بیشتر از یک نیم‌فصل باشد. به این ترتیب، گل شریفات به گسترش فولاد در بازی رفت تنها گل این هافبک ۲۹ ساله برای ذوب‌آهن باقی ماند.

کد خبر 333247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.