رونمایی از تازه‌واردها و دیدار با قدیمی‌ها

سپاهان در دیدار با حریفی که پنج بازیکن سابق این تیم را در جمع خود دارد، احتمالاً از یکی از خریدهای زمستانی خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایمنا، درباره دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پدیده مشهد از هفته هفدهم لیگ برتر چند نکته قابل‌ ذکر است:

دیدار با ۱+۴ سپاهانی سابق

حسین فاضلی ۱۰ روز پس از آنکه قرارداد خود را به صورت توافقی با سپاهان فسخ کرد، به پدیده پیوست تا با توجه به عضویت شهاب گردان، محمدحسین مرادمند، رضا ناصحی، اکبر ایمانی و محمدرضا خلعتبری در تیم مشهدی جمع سپاهانی‌های سابق پدیده به شش نفر افزایش یابد. ۱۱ روز پس از این اتفاق اما اکبر ایمانی با استناد به بندی از قراردادش به صورت یکطرفه به همکاری خود با باشگاه مشهدی پایان داد تا با جدایی این بازیکن ملی‌پوش، تعداد بازیکنان حال حاضر پدیده که سابقه بازی در سپاهان را دارند مجدداً به پنج نفر کاهش یابد.

اگر فاضلی در دیدار با سپاهان فرصت بازی برای پدیده را پیدا کند، همزمان دو اتفاق مهم روی خواهد داد. نخست آنکه این هافبک ۲۴ ساله نخستین بازی خود با پیراهن تیم جدیدش را برابر تیم سابقش انجام خواهد داد و دوم اینکه او نخستین بازی رسمی خود در لیگ هفدهم را پشت سر خواهد گذاشت.

تقابل احتمالی شهاب گردان با سپاهان هم از این نظر جالب خواهد بود که این سنگربان ۳۳ ساله در نقل و انتقالات با پیشنهاد همکاری از جانب باشگاه سابقش مواجه شد، اما پدیده به او اجازه جدایی و بازگشت به جمع طلایی‌پوشان را نداد.

همچنین حسن جعفری در نقل و انتقالات تابستانی امسال از پدیده به سپاهان آمد تا پس از چند فصل دوری به تیم سابقش بازگشته باشد.

مدافع ملی‌پوش جایگزین احتمالی هافبک محروم

میلاد سرلک با کارت زردی که در بازی با سایپا از هفته شانزدهم لیگ برتر از بیژن حیدری دریافت کرد سه‌اخطاره شد و دیدار بعدی سپاهان را دست داد. در همان مسابقه، عزت پورقاز پس از غیبت در هشت مسابقه متوالی از لیگ برتر سرانجام در ترکیب اصلی تیم اصفهانی به میدان رفت. جالب آنکه این مدافع ملی‌پوش در نیمه نخست آن دیدار به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت و در نیمه دوم به جای اصلی خود در قلب خط دفاعی بازگشت.

با توجه به محرومیت سرلک در بازی با پدیده به نظر می‌رسد که زلاتکو کرانچار برای پُر کردن جای خالی هافبک دفاعی محروم تیمش در دیدار برابر این حریف مشهدی هم پورقاز را در میانه میدان به کار بگمارد. در این صورت، در این دیدار هم هم مثل نیمه نخست بازی با سایپا زوج سیاوش یزدانی و مهدی رحیمی در قلب خط دفاعی سپاهان بازی خواهند کرد.

عالمه می‌رسد، حسنی نه

سپاهان در آستانه شروع دور برگشت لیگ هفدهم دو بازیکن خارجی جذب کرد. از آنجا که کارت بازی ابراهیم عالمه و ادون حسنی قبل از دیدار با سایپا صادر نشد آنها نتوانستند در نخستین مسابقه از نیم‌فصل دوم برای سپاهان به میدان روند. عالمه عصر روز دوشنبه قراردادش را در هیأت فوتبال اصفهان به ثبت رساند. ITC این دروازه‌بان سوری هم همان روز از سوی فدراسیون فوتبال کشورش صادر شد تا او به احتمال فراوان در دیدار با پدیده در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.

ادون حسنی اما شرایط متفاوتی دارد. این بازیکن آلبانیایی که پس از عقد قرارداد با سپاهان برای پیگیری امور اداری مربوط به ITC خود به کشورش بازگشته است، احتمالاً به هفته هفدهم لیگ برتر نخواهد رسید. به این ترتیب و با توجه به محرومیت میلاد سرلک، زلاتکو کرانچار در دیدار با پدیده برای چیدن خط میانی سپاهان با مضیقه مواجه خواهد بود.

کد خبر 333240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.