سرمایه گذاران چینی و استرالیایی در راه سمیرم

سمیرم- شهردار سمیرم گفت: سرمایه گذاران چینی و استرالیایی بهمن ماه امسال پس از بررسی طرح‌های ارائه شده، برای بازدید میدانی در شهرستان حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، حسینعلی صادقی با اشاره به جلسه ای که در اتاق بازگانی استان با سرمایه گذاران برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد، سرمایه گذاران چینی و استرالیایی بهمن ماه امسال پس از بررسی طرح‌های ارائه شده برای بازدید میدانی در شهرستان حضور پیدا می کنند.

وی افزود: هدف از حضور سرمایه گذاران این دو کشور در سمیرم معرفی توانمندی‌های این خطه در زمینه گردشگری، توریست و بوم گردی است.

شهردار سمیرم گفت: ما تمامی طرح‌های قابل اجرا در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، انرژی‌های پاک و تبدیل زباله را به این گروه ارایه می دهیم تا این سرمایه گذاران برای بررسی بیشتر انگیزه بیشتری برای حضور به شهرستان پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله مزیت‌های اجرایی شدن طرح برای شهر جذب سرمایه گذار است، زیرا سرمایه گذاری موجب رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم شده و این طرح با قوت دنبال خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سمیرم دارای ۹ منطقه نمونه گردشگری بوده و در محدوده اجرای طرح تنوع زیستی زاگرس در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 332975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.