پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را رد کردم

سرمربی تیم پومسه پرشین فولاد اصفهان گفت: سال گذشته سرمربیگری تیم ملی به من پیشنهاد داده شد، اما به دلیل داشتن فرزند خردسال، نتوانستم این پیشنهاد را قبول کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایمنا، تیم پرشین فولاد اصفهان «الف» موفق شد با ۷۱ امتیاز قهرمان لیگ برتر پومسه بانوان (جام ستارگان) شود.

مهسا مردانی، سرمربی تیم پرشین فولاد، در این مورد به خبرنگار ایمنا گفت: موفق شدیم با اقتدار و برای دومین سال متوالی جام قهرمانی لیگ برتر پومسه را بالای سر ببریم.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در هشت هفته و به صورت متمرکز در تهران برگزار شد که بعد از پرشین فولاد، تیم‌های معراج و فارس در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. همچنین در پایان این فصل، زینب طغیانی از تیم پرشین فولاد اصفهان به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد و خودم نیز این افتخار را داشتم که به عنوان بهترین مربی معرفی شوم.

مردانی با بیان اینکه ۹۰ درصد نفرات تیم پرشین فولاد را شاگردانش تشکیل می‌دهند، گفت: تمام این بازیکنان از فیلترهای متعددی رد شدند و توانستند به عضویت تیم درآیند.

وی افزود: در این اوضاع بد اقتصادی، رییس هیأت تکواندو استان اصفهان این حامی مالی را به جامعه تکواندو معرفی کرد. هرچند حمایت‌های پرشین فولاد در حد هزینه رفت و آمد و لباس تیم بوده است و بازیکنان و مربیان قرارداد مالی نداشتند، اما با توجه به شرایط اقتصادی، همه از کمک‌های حامی مالی رضایت داریم و مدیر فنی تیم هم در این زمینه کمک بسیاری انجام داد.

وی در مورد شرایط خود اظهار کرد: سال گذشته سرمربیگری تیم ملی به من پیشنهاد داده شد، اما به دلیل داشتن فرزند خردسال، نتوانستم این پیشنهاد را قبول کنم.

کد خبر 332967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.