ارایه تخفیف ۳۰ درصدی به متقاضیان ساخت و ساز در اصفهان

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان از آغاز اجرای مرحله دوم بسته تشویقی ساخت و ساز با ۳۰ درصد تخفیف ارزش افزوده تجاری و تراکم مسکونی خبر داد و گفت: خوشبختانه مردم از مرحله اول بسته تشویقی با ۳۵ درصد تخفیف استقبال خوبی کرده اند.

نادر آخوندی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بسته تشویقی ساخت و ساز امسال از سه دوره تشکیل شده است که دوره اول به مدت یک ماه از تاریخ ۲۹ آبان لغایت ۳۰ آذر ماه سال جاری با ۳۵ درصد تخفیف ارزش افزوده تجاری و تراکم مسکونی بود و مورد استقبال سرمایه گذارن، انبوه سازان و شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مرحله دوم از ابتدای دی ماه آغاز و تا ۱۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت، افزود: تفاوت این دوره بسته تشویقی با دوره گذشته این است که از مجموع تخفیف ها ۵ درصد کاهش یافته و ارزش افزوده تجاری و تراکم مسکونی با ۳۰ درصد تخفیف ارایه می‌شود.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: در بخش تراکم و بافت فرسوده همچنان ۷۰ درصد تخفیف ارایه می‌شود تا ساکنان این بافت‌ها از این فرصت مغتنم استفاده کرده و نسبت به نوسازی بناهای خود یا نسبت به طرح تجمیع اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره سوم بسته تشویقی ساخت و ساز شهرداری از ۱۶ بهمن ماه تا ۲۸ اسفند با تخفیف ۲۵ درصد ارایه می شود، گفت: لازم نیست در این فاصله‌های زمانی پروانه ساختمانی دریافت شود، بلکه تنها با تعیین تکلیف مالی پروانه ساختمانی امکان استفاده از این بسته‌ها فراهم می‌شود و متقاضیان دریافت پروانه ساخت تا شهریور ۹۷ فرصت دارند مراحل نظام مهندسی، بیمه تامین اجتماعی و یا آتش‌نشانی را انجام داده و پروانه دریافت کنند.

آخوندی ارایه بسته تشویقی ساخت و ساز را در رونق مسکن، اشتغال و اقتصاد شهر بسیار مؤثر دانست و ادامه داد: این طرح سرمایه‌گذاران و انبوه سازان را به ساخت و ساز ترغیب کرده است، به طوری که طی یک ماه اخیر تعداد پروانه های ساختمانی صادر شده در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان افزایش قابل توجهی داشته است.

کد خبر 332937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.