تماشای دیدار سپاهان و سایپا از اینستاگرام هواداران!

یکی از پر مخاطب‌ترین رویدادهای ورزشی روز گذشته از صدا و سیما پخش نشد تا هواداران سپاهان به شکل عجیبی نظاره‌گر بازی تیمشان باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایمنا، دیدار روز گذشته سایپا و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد، اما به دلیل عدم پوشش تلویزیونی، هواداران فوتبال از تماشای این بازی از تلویزیون محروم شدند. برای بازی‌های لیگ برتر که میزبان آن شهر تهران است و پای استقلال و پرسپولیس هم در میان نیست، معمولاً شبکه ورزش واحد سیار خود را به ورزشگاه میزبان می‌فرستاد تا بازی به صورت مستقیم پخش شود، اما این بار واحد سیار شبکه ورزش برای پوشش دیدار تأسیسات دریایی و مقاومت قرچک به سالن فوتسال رفته بود تا آن دیدار که احتمالاً از نظر مالی برای شبکه ورزش سود بیشتری داشته است پخش زنده شود.

اما در عصر تکنولوژی، هواداران سپاهان از تماشای بازی محروم نشدند و از طریق لایو اینستاگرام یکی از لیدرهای سپاهانی حاضر در ورزشگاه پاس قوامین و البته با کیفیت حداقلی، موفق به تماشای بازی شدند! صدا و سیما با وجود چندین شبکه مختلف، یکی از رویدادهای پر مخاطب کشور در روز جمعه را که انتظار هم می‌رفت پوشش زنده داشته باشد پخش نکرد. در این میان، شبکه اصفهان هم به دلیل عدم حضور واحد سیار، موفق به پخش این مسابقه نشد.

اما درباره اقدام شبکه ورزش این سوال پیش می‌آید که اگر اولویت در پخش مستقیم بازی‌ها، تعداد مخاطبان است، چگونه دیدار فوتسال تأسیسات دریایی و مقاومت قرچک نسبت به دیداری که یک طرفش چهارمین تیم پرطرفدار کشور است ارجحیت دارد؟ هرچند تأثیر نتایج دیدارهای تیم فوتسال تأسیسات دریایی در معادلات لیگ فوتسال قابل چشم‌پوشی نیست، اما انتظار پخش مستقیم دیدار سایپا و سپاهان از شبکه ورزش هم انتظار بیجایی نبود.

کد خبر 332890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.