ایجاد یک شغل، نجات یک خانواده است

گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: اشتغالزایی به معنای مبارزه با آسیب اجتماعی و نجات خانواده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: رعایت تقوا و پرهیزکاری بهترین توشه برای سفر آخرت است.

وی با بیان اینکه حضور در نماز جمعه از واجبات دینی است، تأکید کرد: خانواده‌ها برای خنثی شدن هجمه‌ دشمنان و تأثیر فرهنگ غرب در بین جوانان، آنان را به حضور در مساجد ترغیب و تشویق کنند.

امام جمعه گلپایگان، اظهار کرد: شاهد وقوع زلزله در برخی نقاط کشور هستیم برای جلوگیری از خسارت مالی و جانی در هنگام زلزله در ساخت واحدهای مسکونی رعایت ایمنی لحاظ شود.

وی با گرامیداشت ولادت امام حسن عسکری(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، گفت: مردم در انتظار وعده دولت در علمی شدن رونق اقتصادی و اشتغالزایی هستند، زیرا ایجاد یک شغل نجات یک خانواده است، تا از بروز آسیب‌ و بزهکاری اجتماعی در جامعه جلوگیری شود.

طهماسبی گفت: ۷ دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل در سال ۵۸ است و سوادآموزی و طلب علم بر تمام مسلمین جهان واجب است.

وی با بیان اینکه آمریکای‌ها ادعا می‌کنند موشک شلیک شده به ریاض را ایران داده است، افزود: آنها فکر می‌کنند خودشان که پول  مردم عربستان صرف کشتن مردم یمن می‌کنند ایران نیز موشک به کشور یمن ارسال کرده است.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: با وجود اینکه آمریکایی‌ها تمام راه‌های زمینی برای کمک به مردم یمن را بستند چطور می‌شود، موشک بزرگی به کشور یمن ارسال شود./

کد خبر 332827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.