بی تدبیری مسؤولان سبب مشکلات اقتصادی شده است

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: امروزه اقتدار جمهوری اسلامی ایران لرزه بر اندام کاخ نشینان انداخته است، اما در عرصه داخلی بی تدبیری مسوولان باعث بروز مشکلات عدیده اقتصادی برای مردم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز با بیان اینکه امروز جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بالای بین الملل قرار دارد، اظهار کرد: شکست توطئه‌های  آمریکا در رقم زدن خاورمیانه بزرگ، نابودی داعش به عنوان ابزار پلید آمریکا در منطقه، شکست طرح ایران هراسی و شیعه هراسی در جهان، قیام انتفاضه سوم فلسطین در سرزمین های اشغالی و دفاع از آرمان فلسطین در مجامع بین المللی همگی نشان از شکست دشمنان و اقتدار جمهوری اسلامی دارد.

وی با تاکید بر اینکه امروزه شاهد انزوای آمریکا در جهان هستیم، تصریح کرد: هیمنه آمریکا شکسته شده است و مردم جهان دیدند که چگونه ۱۲۸ کشور در سازمان ملل به طرفداری از آرمان‌های فلسطین برخلاف تمام تهدیدهای آمریکا رای مثبت دادند.

خطیب جمعه نطنز تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کشور در صحنه بین المللی رفع شده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران لرزه بر اندام کاخ نشینان انداخته است، اما در عرصه داخلی بی تدبیری مسئولان کشور باعث بروز مشکلات عدیده ای شده است.

وی با تاکید بر اینکه نظام و کشور متعلق به تمام مردم است، نه جناح خاص، بیان کرد: مسئولان برای گره گشایی از مشکلات ملت مقاوم باید تلاش کنند و برای هیچ و پوچ گلو پاره نکنند.

امینی ادامه داد: بعضی‌ها  امروز نمی توانند با ملت و رهبر انقلاب همراه باشند چون خوی اشرافی‌گری گریبان آن‌ها را گرفته است و برخلاف هشدارهای رهبر معظم انقلاب این افراد دچار اشرافی‌گری شده‌اند.

امام جمعه نطنز از اشتغال، مسکن، پرداخت حقوق معوقه و نفس کشیدن راحت و سالم را از حقوق ‌های شهروندی مهم عنوان و اظهار کرد: وقتی از واردات بی رویه جلوگیری و قوانین اولویت دار تصویب و از گرفتاری‌های مردم گره گشایی شد آن موقع می توان گفت حقوق شهروندی رعایت شده است.

امینی در خصوص پخش فیلم‌های سینمایی در فرهنگسرای کوثر نطنز، خاطرنشان کرد: شهردار نطنز باید به فرهنگ و آداب و رسوم این شهر و انتخاب فیلم ها توجه کند، هر فیلمی که اکران می شود، مناسب این شهر نخواهد بود و پاسخ نخواهد داد.

کد خبر 332819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.