رونمایی زودهنگام از قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر بانوان

هفته پنجم دور رفت لیگ برتر بانوان با سه دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین مسابقه، تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم دور رفت شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران، جام شهید «محسن حججی» روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه با سه دیدار در شهر تهران پیگیری می‌شود.

در مهم‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر بانوان، تیم پیکان تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. دو مدعی قهرمانی در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم پیکان با چهار برد و ۱۲ امتیاز در صدر جدول است و ذوب‌آهن اصفهان با سه برد و ۹ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد. ذوب‌آهن با پنج مقام قهرمانی، پنج نایب قهرمانی و دو مقام سومی، پرافتخارترین تیم لیگ برتر بانوان است.

از سوی دیگر شاگردان میترا شعبانیان، سرمربی تیم پیکان تهران نیز از ابتدای لیگ برتر امسال نشان دادند که اسب خود را برای قهرمانی زین کردند و در تمام بازی‌ها با اقتدار حریف خود را شکست دادند. البته ذوب‌آهن اصفهان یک بازی نسبت به پیکان کمتر انجام داده است. به همین دلیل احتمالاً فاتح این میدان به نوعی عنوان قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر را نیز از آن خود خواهد کرد. اگر ذوب‌آهن پیروز این میدان باشد، میانگین ست و پوئن‌ها صدرنشین پایان هفته پنجم را تعیین خواهد کرد.

تیم‌های سالوت تهران (دو برد و شش امتیاز) و بهنمیر مازندان (یک برد و سه امتیاز) که در رتبه‌های سوم و چهارم جدول لیگ برتر بانوان قرار دارند، در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر بانوان به مصاف هم می‌روند. شرایط این مسابقه نیز همانند دیدار فوق است و تیم سالوت یک بازی بیشتر از بهنمیر انجام داده است و اگر بهنمیر پیروز سه امتیازی این مسابقه باشد، برای تعیین رتبه سوم جدول، میانگین ست‌های برده و پوئن‌های مسابقات تعیین‌کننده است.

نماینده تهران که با یک برد و سه امتیاز از مجموع دو مسابقه در جایگاه پنجم جدول است، در آخرین دیدار این هفته لیگ برتر بانوان به مصاف آبنوس پایتخت می‌رود که بدون برد و امتیاز از چهار دیدار انجام شده در رتبه ششم جدول قرار دارد.

شهرداری تبریز این هفته استراحت دارد و همچنان در انتهای جدول این رقابت‌ها باقی خواهد ماند.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

پنجشنبه ۱۴ دی ماه

پیکان تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۴

سالوت تهران - بهنمیر مازندران، ساعت ۱۶

آبنوس تهران - نماینده تهران، ساعت ۱۸

کد خبر 332756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.