انعقاد چهار قرارداد مهم خدمات شهری در دو سال گذشته

معاون سابق خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: عقد قراردادهایی به منظور تامین آب فضای سبز، ساخت کارخانه هاضم، ساخت "آر دی اف" و زباله سوز پزشکی از مهم ترین اقدامات حوزه خدمات شهری در دو سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهرداری اصفهان صبح امروز (پنج شنبه) در شهرداری مرکزی اصفهان برگزار شد.

احمدرضا مصور معاون سابق خدمات شهری شهردار اصفهان در این جلسه به بخشی از اقدامات این حوزه اشاره کرد و گفت: عقد قرارداد متقابل بین شهرداری اصفهان و اداره آب و فاضلاب به منظور تامین آب فضای سبز شهری، عقد قرارداد ساخت نیروگاه هاضم با شرکت مپنا به منظور تامین برق و تبدیل پسماند به کود آلی، عقد قرار داد ساخت "آر دی اف" به منظور بازیافت بهینه مواد و عقد تفاهم نامه زباله سوز پزشکی از مهمترین اقدامات این حوزه بوده است که اکنون باید مرحله ساخت و اجرای آن پیگیری شود.

وی در خصوص صندوق بیمه کارگران خدمات شهری اظهارکرد: تشکیل این صندوق به دلیل کمبود منابع مالی به سرانجام نرسید و باید این مهم پیگیری شود.

 معاون سابق خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به ساخت بازار گل و گیاه افزود: احداث این بازار از جمله اقدامات تاثیرگذار این حوزه است که برای به سرانجام رسیدن آن باید پیگیری لازم انجام شود.

مصور به فعالیت های سازمان آتش نشانی اشاره کرد و گفت: سازمان آتش نشانی به تجهیزات استاندارد از جمله نردبان های بلند نیاز دارد، ناوگان سازمان خدمات موتوری نیز باید نوسازی شود، متاسفانه به دلیل کمبود منابع مالی نتوانستیم این برنامه ها را اجرایی کنیم.

وی در خصوص سیستم پاداش و دستمزد معاونت خدمات شهری گفت: سیستم پاداش و دستمزد این معاونت مشکلاتی دارد که باید این معایب رفع شود.

مصور در پایان از سبزپوشان، نارنجی پوشان، کارکنان آرامستان، تلاشگران سازمان میادین، هنرمندان سازمان زیباسازی و عوامل کنترل و پیشگیری شهرداری اصفهان و تمامی کارکنان حوزه خدمات شهری تشکر کرد و گفت: امروز پس از ۲۸ سال فعالیت در شهرداری با دلی آرام و مطمئن از روی صندلی مدیریت بر می خیزم.

کد خبر 332752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.