۴۰۰ هکتار زمین به فرودگاه اصفهان اضافه می‌شود

قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افزوده شدن ۴۰۰ هکتار زمین به بخش تجاری فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایمنا به نقل از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان حسین اسفندیاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در فرودگاه شهیدبهشتی اصفهان به عنوان هاب گردشگری، با محدودیت زمین مواجه بودیم که با همکاری نیروهای مسلح این مشکل رفع شد و در گام نخست ۴۰۰ هکتار زمین به بخش تجاری فرودگاه اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: زیرساخت اصلی ترمینال بین‌المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در حال مطالعه است و توسعه رمپ هواپیما نیز در آینده انجام خواهد شد، تا امکانات هاب گردشگری این فرودگاه فراهم شود.

قائم ‌مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور ‌با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌ گذاری در برای توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اختصاص یافته است، گفت: در اصفهان با محدودیت شدید عرصه در عملیات جاری مواجه هستیم، در حالیکه فرودگاه مشترک اصفهان (نیروی هوایی ارتش و شرکت فرودگاه‌ها) از نظر عرصه دومین فرودگاه بزرگ ایران است.

وی از رایزنی برای آزادسازی ۴۰۰ هکتار اراضی برای فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: این موضوع با همکاری شرکت فرودگاه‌ها، استانداری اصفهان، مجمع نمایندگان استان اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان، وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع محقق شده است و حتی مقامات عالی نیز در این قضیه ورود کرده‌ اند.

کد خبر 332502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.