مرحله نهایی برنامه ایده شو ۱۲ بهمن برگزار می شود

مدیر آموزش، تشکیلات و بهبود روش های شهرداری اصفهان گفت: کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در دوازدهمین روز از بهمن ماه ۹۶ میزبان برگزاری مرحله نهایی برنامه «ایده شو» خواهد بود.

مرتضی نصوحی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به فعالیت های نظام پیشنهادات در راستای تحقق اهداف شهرداری و در جهت تقویت نظام مشارکتها در شهرداری اصفهان با هدف شناسایی و برقراری ارتباط با کارمندان و شهروندان خلاق و نوآور و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم آنان با مدیران ارشد شهرداری، دبیرخانه مرکزی نظام پیشنهادات فراخوان دومین برنامه «ایده شو» در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری را در نیمه اول سال اعلام کرد.

وی تصریح کرد: به دنبال برگزاری دومین برنامه «ایده شو» در حوزه حمل و نقل و ترافیک از بین ۱۳۴ پیشنهاد ارسالی، ۲۶ ایده و پیشنهاد به مرحله نهایی راه یافته است.

مدیر آموزش، تشکیلات و بهبود روش های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در مرحله نهایی این برنامه از بین ۲۶ ایده ارایه شده در نهایت بین یک تا ۸ ایده به عنوان برگزیده نهایی انتخاب خواهند شد، خاطرنشان کرد: کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در دوازدهمین روز از بهمن ماه ۹۶ میزبان برگزاری مرحله نهایی برنامه «ایده شو» خواهد بود.

وی تاکیدکرد: پیامد این طرح، برنامه ریزی لازم برای اجرایی شدن ایده و پیشنهادهای برتر از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک خواهد بود.

کد خبر 332298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.