میزبانی از رویدادهای ورزشی ظرفیت‌های شهر اصفهان را نمایان می‌کند

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: میزبانی از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان زمینه شناخته شدن ظرفیت‌های مختلف شهر اصفهان را فراهم می‌کند تا در آینده میزبان رویدادهای جهانی در رشته‌های دیگر هم باشد.

علیرضا نصر اصفهانی در مورد برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان به خبرنگار ایمنا، گفت: میزبانی از این رقابت‌ها افتخاری برای شهر اصفهان است و برگزاری این رویداد جهانی که به ندرت رخ می‌دهد، اتفاق مبارکی برای شهر اصفهان است.

وی افزود: باید قدر این فرصت را بدانیم و امیدوارم میزبانی اصفهان از استاندارهای لازم برخوردار باشد و وظایفی که بر عهده مسئولان شهر اصفهان است به نحو احسن انجام شود.

نصر با بیان اینکه گشتی‌گیران خارجی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان می‌توانند سفیرانی برای جمهوری اسلامی ایران باشند، گفت: مسئولان شهر اصفهان در زمان‌هایی که زمینه میزبانی از رویدادهای مختلف فراهم بوده است، سعی کرده‌اند به صورت تمام قد برای مهمانان خود سنگ تمام بگذارند و امیدوارم در این مسابقات هم خاطرات خوشی برای شرکت‌کنندگان در اصفهان رقم بخورد.

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: شهر و استان اصفهان در طول برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان به صدر اخبار می‌آید و برگزاری این مسابقات در اصفهان فرصت خوبی برای علاقمندان به ورزش به خصوص رشته کشتی است که مسابقات را از نزدیک تماشا کنند. همچنین کشتی‌گیران اصفهانی می‌توانند تجربیات خوبی از این رقابت‌ها کسب کنند و برگزاری این رقابت‌ها زمینه شناخته شدن ظرفیت‌های مختلف شهر اصفهان را فراهم می‌کند تا در آینده میزبان مسابقات ورزشی و حتی رویدادهای جهانی در رشته‌های دیگر هم باشد.

وی در مورد تأثیر برگزاری چنین مسابقاتی در توسعه گردشگری اضافه کرد: ورزشکاران شرکت‌کننده می‌توانند مبلغان خوبی برای جذب گردشگر به اصفهان باشند و قطعاً جاذبه‌های گردشگری اصفهان در انتخاب این شهر به عنوان میزبان جام باشگاه‌های کشتی جهان موثر بوده است. این موضوع مأموریت ما در شورای شهر اصفهان را سخت می‌کند و باید فضای مساعد برای میزبانی چنین رویدادهایی را در شهر ایجاد و نیازهای ویژه‌ای که برگزاری این مسابقات دارد را فراهم کنیم.

کد خبر 332155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.