دانشگاه نجف آباد پرچمدار ثبت نام در آزمون سراسری قرآن و عترت

دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، همزمان با دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور، در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی  نجف‌آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، از استقبال چشمگیر استادان و دانشجویان واحد نجف آباد برای شرکت در مسابقات قرآن و عترت خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با ثبت نام بیش از ۶ هزار داوطلب برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن و عترت، بیشترین ثبت نام در میان دانشگاه ها آزاد اسلامی سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

دکتر مهران مجلسی، با قدردانی از تلاش های بی وقفه اعضای ستاد برگزاری این مسابقات افزود: همکاران من با تلاش شبانه روزی و برگزاری جلسات مستمر و انجام هماهنگی های لازم، زمینه برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد بزرگ فرهنگی را فراهم کردند که این تلاش آنها ستودنی و قابل تقدیر است.

وی برگزاری مسابقات قرآن و عترت را مایه خیر و برکت در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: هر چه به زمان برگزاری آزمون نزدیک تر میشدیم تحرک  جنب و جوش معنوی خاصی در دانشجویان قابل مشاهده بود. و همین جنب و جوش باعث افزایش حال و هوای معنوی در میان دانشجویان شده است.

رئیس واحد نجف آباد گفت: این دوره از مسابقات در ده رشته کتبی شامل: تفسیر قرآن کریم، زندگی‌نامه چهارده معصوم، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، احکام ویژه برادران و خواهران، زندگی پیامبر اسلام، ترجمه قرآن کریم به زبان فارسی و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، در ۱۲ حوزه امتحانی برگزار شد.

کد خبر 332095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.