هدر رفت آب در نطنز به ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است

نطنز-فرماندار نطنز گفت: با تلاش و پیگیری های آبفای نطنز هدر رفت آب از ۳۷درصد به ۲۰درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ یوسف حسنی در نشست شورای اداری که با حضور مدیر عامل آبفای کشور در محل فرمانداری تشکیل شد؛ اظهار کرد: ۱۳ کیلومتر شبکه آبرسانی در مدت بحران کم آبی در شهر نطنز ایجاد شده است که هدررفت آب در آن زمان  ۳۷ درصد بود ولی  با پیگیری های انجام شده این مقدار به ۲۰ درصد کاهش یافت.

وی گفت: میانگین هدر رفت آب در اصفهان ۱۷ درصد است

حسنی افزود: آبفا در شهرهای نطنز، بادرود و خالدآباد بعضی از روستاها را پوشش می دهد و این نیازمند توجه ویژه مسئولان برای حمایت از آن ها است.

وی تصریح کرد: بحث چاه تاج آباد نیاز به ارتقا و افزایش ظرفیت دارد و دو حلقه چاه دیگر هم در نطنز نیاز است، در بحث کمیت امسال مشکلی وجود نداشت اما خواستار تامین اعتبار برای تامین آب هستیم.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد:  یک حلقه چاه هم در بخش بادرود نیاز است و طبق برآورد اداره آبفای بادرود، حفر این چاه به هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر با اعتبار بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال؛حفر و تجهیز چاه آب تاج آباد به عمق ۱۱۷ متر و با دبی ۴۰ لیتر در ثانیه با اعتبار ۲ میلیارد ریال؛اجرای خط انتقال آب چاه تاج آباد به طول ۳ کیلومتر با هزینه اجرای ۱۲.۵ میلیارد ریال؛تجهیز و بهره برداری از ساختمان هوادهی حد فاصل چاه های رحمت آباد و ایستگاه پمپاژ  شجاع آباد با یک میلیارد ریال ؛اصلاح شبکه های فرسوده به طول ۱۳ کیلومتر با ۱۵ میلیارد ریال  با حضور مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور به بهره برداری رسید.

کد خبر 332045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.