تراکتورسازی صدای همه را در آورد

بازیکن سابق سپاهان حسابی از شیوه یارگیری سرمربی پیشین ذوب‌آهن در تراکتورسازی گلایه‌مند است.

به گزارش ایمنا، تراکتورسازی پس از محرومیت از ۲ پنجره متوالی در نقل و انتقالات پیش رو مجاز به جذب بازیکنان جدید است. شیوه‌ای که باشگاه تبریزی برای تقویت خود در پیش گرفته اما صدای برخی از باشگاه‌های لیگ برتری را در آورده است. جذب توأمان سه هافبک ذوب‌آهن به بهانه خدمت سربازی باعث شد تا باشگاه اصفهانی اولین و جدی‌ترین آسیب را از ناحیه همتای تبریزی ببیند.

ذوب‌آهن تنها باشگاهی نیست که از شیوه جذب بازیکن توسط تراکتورسازی از این باشگاه و سرمربی آن گلایه دارد. سرمربی تیم ته‌جدولی سیاه‌جامگان هم آخرین منتقد نحوه یارگیری تراکتورسازی است. رضا عنایتی که امیدوار است تا در اولین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر سیاه‌جامگان را از قعر جدول نجات دهد به خاطر سرباز شدن یکی از بازیکنانش به شدت از یحیی گل‌محمدی گلایه‌مند است. عنایتی از این بابت ناراحت است که رضا شربتی علیرغم برخورداری از معافیت دانشجویی به انگیزه پیوستن به تراکتورسازی خود را سرباز کرده است.

البته انتقاد به شیوه سربازگیری تراکتورسازی تنها محدود به دوره حضور گل‌محمدی روی نیمکت این تیم نیست. فصل پیش در زمان سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی هم سرباز شدن ۲ بازیکن پرسپولیس در مقطعی مشابه سروصدای زیادی به پا کرده بود.

کد خبر 331950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.