کاهش آمار جذب تسهیلات بانکی اشتغالزایی در چادگان

چادگان - فرماندار چادگان گفت: با وجود فرصت های خوب متاسفانه با مشکل عدم جذب تسهیلات اشتغالزایی در چادگان مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مهدی اسد پور در جلسه کارگروه امور بانوان این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف این کارگروه  شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تلاش برای حل آن است.

فرماندار چادگان  با بیان اینکه دولت در سال جاری ظرفیت خوبی در خصوص تسهیلات مشاغل خانگی فراهم کرده است، افزود: متاسفانه یکی از مشکلات در شهرستان عدم جذب  تسهیلات اشتغالزایی است.

وی تاکید کرد: کارآفرینان می توانند با توجه به این موقعیت طلایی ضمن آگاه شدن از شرایط  آن ها در راستای اشتغال زایی وتولید اقدام  عملی داشته باشند.

اسدپور خاطرنشان کرد: براساس شعار سال که از سوی رهبری معظم اعلام شده است از ابتدای سال  نیاز دیده ایم که در بحث اشتغال و تولید شهرستان ورود ویژه ای داشته باشیم و به منظور این امر در این حوزه به بررسی طرح توانمند سازی بانوان با محتوای ساماندهی اشتغال زنان و خانواده از جمله تشکیل شرکت های تعاونی و آموزش ویژه در جهت کارآفرینی تخصصی تصمیماتی اتخاذ شده است.

میرزایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان چادگان نیز در این جلسه با بیان اینکه مشکلی در بحث تاسیس شرکت های تعاونی در شهرستان وجود ندارد، گفت: افرادی که به نوعی در کسب و کارهای نوین ورود پیدا کرده‌اند می‌توانند از پل ارتباطی  ۱۹۳ میان خدمت‌گیرنده و خدمت‌دهنده استفاده کنند چرا که نگاه  ویژه ای در این حیطه نسبت به استفاده از ابزار روز برای ارائه خدمات وجود دارد.

کد خبر 331933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.