«اصفهان» را بخوانید!

پنجمین نشست اصفهان شناسی از نگاهی دیگر» با موضوع «خوانش اصفهان» در نگارخانه صفوی برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، نشست پنجـــــم اصفـــهـــان شناسی از نگاهی دیگر، با حضـــور «وحید قاسمی» و با موضــــوع «خوانش اصفهان» در خانــــه صفوی برگـــزار می‌شود.

وحید قاسمی، پژوهش‌گر و برنامه‌ریز فرهنگی و هنری در حوزه موزه، مدیریت فرهنگی و هنری در عرصه‌های شهری و میراث فرهنگی است که هم اکنون به عنوان مشاور مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران فعالیت دارد.

پیشتر نخستین نشست تاریخ اصفهان با عنوان «اصفهان شناسی از نگاهی دیگر» با حضور «مهدی کیوان»، نشست دوم با حضور «علی خدایی» و با تمرکز بر روایت های کتاب «نزدیک داستان»، نشست سوم با حضور «سید محمد بهشتی» و نـــــشــــســـــت چــــهـــــارم بــا حضور «سیدمحسن حبیبی» برگزار شده است.

مجموعه نشست هایی با موضوع اصفهان شناسی از جنبه های مختلف و با هدف آشنایی با شهر اصفهان در زمینه های تاریخی، جغرافیایی، معماری، نقاشی، عکاسی و مواردی دیگر ازسوی موسسه فرهنگی ایوان برگزار می شود.

نشست «خوانش اصفهان» چهارشنبه ۲۲ آذر ساعت ۱۷ تا ۱۹ در خانه آفرینش صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حد فاصل خیابان خواجه پطروس و خیابان وحید، جنب کوچه ۳۱ برگزار می شود. شایان ذکر است به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا می شود.

کد خبر 331890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.