نمایشنامه‌خوانی «کمدی اکتشافات» در دانشگاه هنر

نمایشنامۀ «کمدی اکتشافات» به نویسندگی امید طاهری، با کارگردانی فروزان عابدی ۲۵ آذر ماه در آمفی تئاتر توحیدخانۀ دانشگاه هنر اصفهان اجراخوانی می شود.

کارگردان این نمایشنامه خوانی در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: «کمدی اکتشافات» دربارۀ شخصی به نام کلمب است که قصد دارد راه جدیدی را در اقیانوس به سمت هند پیدا کند اما فردی به نام امریکو از راه می رسد و اتفاقاتی را برای او رقم می زند که روند داستان را شکل می دهد.

فروزان عابدی اظهار داشت: دلیل انتخاب این نمایشنامه جذاب بودن دیالوگ ها و متفاوت بودن ادبیات استفاده شده در آن نسبت به سایر نمایشنامه های کمدی است.

وی افزود: در خوانش «کمدی اکتشافات» بازی های زبانی زیادی وجود دارد و تلفیق شوخی های ایرانی و خارجی نیز جذابیت خاصی به متن داده است. این نمایشنامه بارها روی صحنه رفته اما با ایجاد تغییراتی مثل استفاده از بازیگر زن و دستکاری در لهجه ها و ... جذابیت بصری کار را بالاتر برده ایم.

گفتنی است، عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: حسین فخر، نوید نفیسی، علی الیاسی، فرشاد کریمی و فروزان عابدی، موسیقی: امیر منصوری، طراح گرافیک: فرهاد امیری.

علاقمندان برای دیدن این نمایشنامه خوانی می توانند شنبه ۲۵ آذر ماه رأس ساعت ۱۷:۰۰ به آمفی تئاتر توحیدخانه واقع در دانشکدۀ معماری  و شهرسازی دانشگاه هنر اصفهان مراجعه کنند. /

کد خبر 331888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فروزان عابدي IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    0 0
    با كمال تشكر و به اميد لذت بردن از كار