صدور پروانه کار اتباع افغانی و عراقی تا ۲۵ آذر ماه

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: اتباع افغان و عراقی برای صدور و تمدید کارت کار باید تا ۲۵ آذرماه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های مجاز اقامت خود مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محسن نیرومند با اعلام این خبر، اظهار داشت: هزینه صدور پروانه کار به مدت یکسال ۳۶۰ هزار تومان و برای تمدید پروانه کار مبلغ ۲۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده که توسط متقاضی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل شماره ۱۷۳۰۴۵ وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی در تاریخ ذکر شده فراخوان برای مراجعه اتباع افغانستان و عراق دارای کارت آمایش ۱۲ و هویت ۱۱ صورت می گیرد.

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان تاکید کرد: زمان فراخوان قابل تمدید نبوده و تمام اتباع خارجی باید برای ارائه مدارک لازم به ادارات شهرستان های مجاز اقامت خود با دو قطعه عکس پرسنلی و همراه داشتن اصل کارت کار قبلی مراجعه وپروانه کار دریافت کنند.

وی تصریح کرد: تمام ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های اصفهان لازم است برای رصد و کنترل درستی اجرای طرح هماهنگی لازم را به عمل آورند.

نیرومند با اشاره به ماده ۱۸۱ قانون کار، گفت: کارفرمایانی که اتباع خارجی فاقد پروانه کار و یا مدت اعتبار پروانه کارشان منقضی شده و یا اتباع بیگانه را در کاری غیر ازآنچه در پروانه کار آنها قید شده را به کار گمارند مراتب جرم محسوب می شود و به مجازات حبس از ۹۱ روز تا ۱۸۰روز محکوم خواهند شد.

کد خبر 331659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.