نظارت و کنترل بر نانوایی ها با جدیت انجام شود

چادگان - معاون فرماندار چادگان گفت: با توجه به جایگاه نان در سبد غذایی مردم، نظارت و کنترل بر نانوایی ها باید با جدیت اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، کوروش موگویی در جلسه کارگروه  شورای آرد و نان این شهرستان با تاکید بر ضرورت حفظ و ارتقای کیفیت و سلامت نان های عرضه شده درسطح شهرستان اظهار داشت: نظارت و کنترل بر نانوایی ها با جدیت پیگیری  می شود و نسبت به کیفیت و سلامت نان های عرضه شده به مردم دقت و حساسیت ویژ ه ای وجود دارد.

موگویی عنوان کرد: با تعامل و اهتمام جدی بین تمام ارگان های ذیربط  و نیز دقت و نظارت در امور آرد و نان می توان گامی موثر و ارزشمند در جهت ساماندهی و ارائه خدمات در حوزه سلامت مردم برداشت.
 
معاون فرماندار چادگان با اشاره به جایگاه ویژه نان در فرهنگ و ذائقه مردم کشور گفت: نان اهمیت بسزایی در سبد خرید عموم مردم دارد  و در واقع قوت لایموت در سفره ما ایرانی ها است.

موگویی افزود: با توجه به رسیده از برخی مراکز عرضه نان و مشکلات اندک در ۲ شهر چادگان و رزوه و همچنین روستاهای شهرستان بازدید گشت اکیپ مشترک ضروری است.

به گزارش ایمنا؛ در این جلسه مشکلات موجود در تولید، فرآوری، توزیع، تخصیص و عرضه آرد و نان نظیر مسائل بهداشتی، افزودنی ها مجاز و غیرمجاز، نوع آرد ، کمبود آرد در برخی نانوایی ها و ساعات پخت مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبر 331574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.