فعالیت یهودی ها بیش از مسلمانان است

نویسنده برجسته اروپایی و تحلیل‌گر ارشد مسائل بین‌الملل در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان بااشاره به اینکه تعداد مسلمانان بیشتر از یهودی ها است،گفت: فعالیت مسلمانان بسیار کمتر از یهودی هاست و به همین خاطر کمتر به چشم می آیند و امید مسلمانان به جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد رمی، نویسنده برجسته اروپایی و تحلیل‌گر ارشد مسائل بین‌الملل و مدیر رادیو اسلام سوئد در همایش بین‌المللی «شهرک غرب» با نگاهی واقعی به زندگی اروپایی، در دانشگاه اصفهان گفت: بسیاری از احزاب لائیک، کمونیسم یا حتی جریان های احزاب فراماسون و یا احزاب به اصطلاح حامی آزادی،  بخشی از برنامه دشمن هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از مسائلی که من در سوئد با آن برخورد کردم این بود که آنها با اینکه به اسم مسلمان نیستند؛ اما در عمل  پایبندی به اصول اسلام هستند؛ آنها اصولی که ما به آن اعتقاد نداریم را رعایت می کنند.  رمی در ادامه افزود: بعد از انقلابی که در زمان پیامبر صورت گرفت تا به امروز ما در اسلام هیچ حکومتی را مانند جمهوری اسلامی نداشتیم و این انقلاب اسلامی این امید را به ما می دهد که برپایی حکومت اسلامی غیر ممکن نیست و می توانیم این الگو را در کشور های اسلامی دیگر هم پیاده کنیم.

 مدیر رادیو اسلام سوئد  معتقد است: بسیاری از ابعاد مختلف رفتارهای رهبران انقلاب اسلامی ایران رنگ و بوی پیامبر را دارد و نماد و سمبل در انقلاب ها بسیار اهمیت دارد؛ همچنین تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رهبر انقلاب نشان از آن دارد که ما به یک انقلاب رادیکال در کشور های اسلامی نیاز داریم چراکه انقلاب باید از مصدر فرهنگی شروع شود.

نویسنده برجسته اروپایی و تحلیل‌گر ارشد مسائل بین‌الملل خاطر نشان کرد: من کتاب های بسیاری را در زمینه قدرت اسرائیل در سوئد، هولوکاست و... نوشته ام و مدیریت رادیو اسلامی سوئد را که به 22 زبان ترجمه می شود به عهده دارم و باید بگویم که در سوئد خیلی ها حتی سیاست مداران ودولتمردان علاقه به جمهوری اسلامی دارند و حزب الله را که یکی از محصولات انقلاب اسلامی ایران است، تکریم می کنند.

وی افزود: زمانی که وزیر خارجه سوئد را ملاقات کردم، از نفوذ و لابی اسرائیل به رسانه ها و آموزش عالی سوئد گفتم، وزیر خارجه سوئد پاسخ دادند که اکنون در جنگ فرهنگی هستیم و یهودی ها خواستار نابود کردن اسلام هستند؛ اما مسئله اصلی این است که  مسلمانان در مقابل آن چه کاری انجام می دهند و همین امر باعث شد ایده راه اندازی رادیو اسلام را عملی کنم.

رمی بااشاره به اینکه همه مسلمانان چشم امیدشان به انقلاب اسلامی به عنوان تنها راه حل آزادی از سلطه یهودی ها است،گفت: هرکسی باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و هر مسلمانی از خودش شروع کند تا از لحاظ کمی و کیفی کمبودی نداشته باشیم؛ در سوئد 100 هزار مسلمان وجود دارد و 10 هزار یهودی اما به دلیل اینکه مسلمانان فعال نیستند، در مقابل یهودی ها به چشم نمی آیند.

وی یادآور شد: وضعیتی که ما اکنون در آن قرار داریم خطرناک است و تنها امید ما ایران و حزب الله لبنان است؛ اما همانطور که گفتم باید جهانی با این مسئله برخورد شود ولی در سطح منطقه ای و محلی هم برنامه های خود را اجرا کنیم.  باید بیاندیشیم که تک تک ما مسلمانان برای هدفمان چه میزان روی خودمان سرمایه گذاری کرده و تاثیر گذار هستیم.

کد خبر 331544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.