اسامی نفرات برتر جشنواره عکس گل و گیاه اعلام شد

در اختتامیه نخستین جشنواره عکس گل و گیاه خانگی اسامی نفرات برتر جشنواره اعلام شد.

به گزارش ایمنا، اختتامیه نخستین جشنواره عکس گل و گیاه خانگی با حضور مدیران  شهری، مدیران سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، بهره برداران بازارهای مرکزی گل و گیاه اصفهان  و بازار گل سپاهان و شهروندان اصفهانی برگزار شد.

در این مراسم  علیرضا نصر نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن خیرمقدم به حضار و تشکر از مسئولان برگزار کننده این جشنواره، گفت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و بازار مرکزی گل و گیاه اصفهان تا کنون زحمات زیادی کشیده اند و تلاش نموده اند در زمینه گل و گیاه افزایش اطلاعات و دانایی شهروندان را رقم بزنند.

 وی با اشاره به اینکه  تاکنون در این بازار اقدامات  بسیار خوبی صورت گرفته است، افزود: بازار گل و گیاه روزانه از صبح  تا شب  میزبان تعداد زیادی از شهروندان است در این راستا با برگزاری دوره های آموزشی در جهت افزایش دانش شهروندان قدم بر میدارد.

این عضو شورا با اشاره به افتتاح آزمایشگاه  ویژه دانش آموزان در سال گذشته گفت: ماموریت این آزمایشگاه ارائه آموزش های عملی در زمینه گل و گیاه می باشد و مدارس و دانش آموزان می توانند به خوبی از این امکانات بهره مند شوند.

نصر ادامه داد: جشنواره بیست و ششم گل و گیاه، مشاغل خانگی و ماهی های زینتی یکی از اقدامات خوبی است که با حضور مردم و دانش آموزان برگزار شده است و استقبال آنان حکایت از رضایت شهروندان داشته و بنابراین این مهم یکی از الزامات شهر محسوب می شود.

وی با اشاره به مسابقه عکاسی گفت: تعداد آثاری که در یک مقطع زمانی محدود برای دبیر خانه ارسال شده  حکایت از این دارد که مدیریت شهر در عرصه های مختلف باید وارد شود و قدم بردارد.

وی افزود: معتقدم در شهر به دو چیز نیاز داریم آرامش و آسایش و اگر به این دو دست یابیم به رضایت خواهیم رسید و رضایت معقوله ای بسیار ارزشمند است.

در پایان با حضور مسئولان حاضر از برندگان و منتخبین مسابقه جشنواره گل وگیاه تقدیر شد.

اسامی نفرات برتر در جشنواره گل و گیاه:

(( بخش گلهای آپارتمانی))

سفیه اندرزگو

آرش طالع پسند

حسین غفارخانی

محمدجعفر میرمحمد صادقی

پریسا زارع

جواد سپهری نژاد

شهلا نخعی

الهام ظهیری

صدیقه شفیعی

الهام حیدری

اعظم علوی

ندا سالک

ثنا نیکی

لیلا عابدینی

اشکان فارسی

علی قاسمی

مصطفی رستگار مقدم

مسیح کسائیان

محمدرضا قاسمی

محبوبه آقابابایی

 ((بخش گلهای باغچه ای))

حسن ایوبی

داوود مؤیدی

شهلا نخعی

مرضیه رزاز زاده

محبوبه آقابابایی

حسین ارجمند

زهرا ارجمند

ماه سلطان باقری

الهام ظهیری

مصطفی شفیعی

لیلی جعفرزاده

 ((بخش شاخه بریده))

آسیه خلفی

مهدی بهمنی

مهرناز فیروز

سمیه معینی

مرضیه رزاززاده

شهلا اعتمادی

فائزه بهمنی

کد خبر 331525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.