دیدار با پیشکسوت آواز اصفهان/تجلیل از یک عمر فعالیت هنری علی اصغر شاهزیدی

فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان و محمد عیدی معاون و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روز شنبه ۱۸ آذرماه با استاد پیشکسوت آواز دیدار کردند.

به گزارش ایمنا، در این دیدار ضمن تجلیل از استاد پیشکسوت آوازخوانی "علی اصغر شاهزیدی"، از کلاس آواز او با حضور هنرجویان موسیقی بازدید به عمل آمد.
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان یکی از اهداف خود را در مسیر نکوداشت و تجلیل از هنرمندان و زنده کردن آثار هنری و هنرمندان از یاد رفته و فراموش شده قرار داده که در همین راستا فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان و محمد عیدی معاون و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روز شنبه ۱۸ آذرماه از استاد شاهزیدی تجلیل کردند.
در این دیدار بر اهمیت توجه به وضعیت هنرمندان و تجلیل از آثارشان تأکید شد و هنرمندان به عنوان سرمایه های ارزشمند شهر معرفی شدند که بایستی قدر آنها را بیش از پیش دانست.
گفتنی است؛ "علی اصغر شاهزیدی" شاگرد صدیق و راستین استاد آواز، جلال تاج اصفهانی است که در این دیدار فعالیت ده ها ساله اش در عرصه موسیقی ایرانی نکو داشته شد.
کد خبر 331469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.