۴۰درصد مردم تیران و کرون فاقد کارت ملی هوشمند هستند

تیران-رئیس اداره ثبت احوال شهرستان تیران و کرون گفت: بیش از ۴۰درصد مردم شهرستان تیران و کرون برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند و کارت ملی هوشمند ندارند.

اصغر رضا زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه از سال آینده تمام خدمات اداری براساس کارت ملی هوشمند ارائه می شود، اظهار داشت: تاکنون برای ۲۷ هزار نفر از مردم شهرستان تیران و کرون کارت ملی هوشمند صادر شده و مابقی هنوز نسبت به انجام فرآیند صدور کارت ملی خود اقدام نکرده اند که در صورت بی توجهی نسبت به این موضوع با چالش در سال آینده روبرو خواهند شد.

وی افزود: بیش از ۴۰ درصد مردم شهرستان تیران و کرون برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند و کارت ملی هوشمند ندارند و این موضوع منجر به افزایش حجم مراجعات در ماه های پایانی سال می شود.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه ارائه برخی از خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان واگذار شده، اظهار کرد: متقاضی راه اندازی دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در شهرستان تیران و کرون فرآیند اداری تاسیس این دفتر را انجام داده و بزودی این مرکز افتتاح می شود.

وی به موالید در شهرستان تیران و کرون در سال جاری اشاره کرد و گفت: تاکنون نزدیک به ۸۰۰ مورد ولادت، بیش از ۱۸۰ مورد وفات، ۲۸۸ مورد ازدواج و ۵۵ مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده است.

رضازاده یادآورشد: تغییر شناسنامه ها نیز در حال انجام است که مردم نسبت به این موضوع نیز اقدام و شناسنامه خود را تعویض کنند.

کد خبر 331235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.