امام جمعه جدید گلپایگان معرفی شد

گلپایگان-با حکم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور آیت اله سید علی طهماسبی به عنوان امام جمعه جدید گلپایگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، امروز با حضور آیت آله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، حجت الاسلام صالحیان مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان از خدمات ۷ ماهه حجت‌الاسلام محمدعلاءالدینی تقدیر و آیت اله سید علی طهماسبی به عنوان امام جمعه جدید شهر گلپایگان معرفی شد.

حسین فراست در این آیین با قدردانی از امام جمعه سابق حجت الاسلام محمد علاءالدینی، اظهار داشت: جایگاه نماز جمعه در گلپایگان بسیار ارزشمند است زیرا قدمت نماز جمعه در گلپایگان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است که با امامت آیت‌اله محمدی و حجت الاسلام افتخاری برگزار می‌شد.

وی گفت: مردم متدیت و انقلابی گلپایگان پس از نماز جمعه امروز  در تصویب نا بجای ترامپ رئیس جمهور آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی با راهپیمایی پاسخ این یاوئه گویی را خواهند داد.

فرماندار گلپایگان ضمن قدردانی از مردم و مسؤولان در کمک‌های ارسالی به مردم زلزله زده غرب کشور، گفت: از امکانت مهم برای کمک مردم زلزله زده کمک به ساخت کانکس است زیرا برای زندگی موقت آنان ضروری است.

وی اظهار داشت: امیدورایم که شاهد نزولات آسمانی در شهرستان باشیم زیرا فصل پاییز سال گذشته ۴۰ میلی متر در شهرستان بارندگی داشتیم./

کد خبر 331189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.