همه برای میزبانی شایسته‌ از جام باشگاه‌ها به هیأت کشتی کمک کنند/ تماشای مسابقات رایگان است

رییس هیأت کشتی استان اصفهان گفت: برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در استان اصفهان باعث افتخار است و همه مسئولان باید برای هرچه بهتر برگزار شدن این تورنمنت به هیأت کشتی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مجیری در نشست خبری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: قرار بر این بود هفت تیم خارجی در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان حضور داشته باشند اما تعداد آن‌ها به ۱۲ تیم افزایش پیدا کرد که شاید برگزاری این تورنمنت در اصفهان باعث شد کشورهای دیگر نیز برای حضور در مسابقات جام جهانی  رغبت پیدا کنند.

وی ادامه داد: تیم‌هایی از کشورهای روسیه، ترکیه، مجارستان، گرجستان، ارمنستان، رومانی، اوکراین، قرقیزستان، تاجیکستان، یونان، بلاروس و آمریکا و سه تیم از ایران برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان اعلام آمادگی کرده‌اند.

مجیری افزود: همکاری شهردار و شهرداری اصفهان در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در شهر اصفهان تأثیر به‌سزایی داشته چراکه شور و نشاط اجتماعی که به واسطه این مسابقات در شهر اصفهان ایجاد می‌شود با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست.

رییس هیأت کشتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این رویداد، از روز شنبه ۱۸ آذرماه تا پایان هفته برنامه‌های فرهنگی زیادی در سطح شهر در نظر گرفته‌ایم تا از کمک شهروندان در هرچه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: کادر اجرایی مسابقات کشتی آزاد در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان نیز حضور دارند تا با کمک شهرداری اصفهان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیأت کشتی استان اصفهان میزبان مسابقات کشتی که ورزش اول کشورمان است، باشیم.

مجیری گفت: برگزاری رویدادی در این سطح باعث افتخار استان است و همه باید به هیأت کشتی کمک کنند و این‌طور نیست که تنها یک نفر تمامی مسائل را پیش ببرد و اداره‌کل ورزش و جوانان استان به‌عنوان متولی ورزش استان می‌بایست در برگزاری چنین مسابقه‌ای همکاری داشته باشد همان طور که تا الان همکاری‌های لازم را داشته و امروز جلسه‌ای با حضور محمد سلطان‌حسینی در شهرداری با شهردار اصفهان داشتیم تا برای هرچه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها تقسیم وظایف شود.

رییس هیأت کشتی استان اصفهان تصریح کرد: از سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان که قرار است این رقابت‌ها در این سالن برگزار شود، بازدیدی داشتم تا تمهیدات لازم برای داشتن یک میزبانی شایسته در اصفهان آماده شود و نواقص سالن برطرف شود.

وی در مورد اقدامات تبلیغاتی در سطح شهر، اضافه کرد: در سیتی‌سنتر اصفهان، میدان امام (ره) و میدان امام حسین (ع) تشک‌های کشتی پهن می‌شود تا کشتی‌گیران نوجوان با پوشیدن لباس پهلوانی کشتی نمادین انجام دهند. همچنین به هنگام ورود تیم‌های خارجی پیام صلحی به زبان همان کشور ترجمه و خوانده می‌شود و با اهدای شاخه‌های گل به کشتی‌گیران در فرودگاه به استقبال آنها می‌رویم.

مجیری اظهار کرد: تماشای مسابقات رایگان است چون حضور تماشاگران گرمای خاصی به این رقابت‌ها می‌بخشد.

کد خبر 331146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.