برگزاری اولین سمینار آشنایی با جدیدترین روش های های فروش حرفه ای کره جنوبی در اصفهان

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان گفت: اولین سمینار آشنایی با جدیدترین روش های های فروش حرفه ای در کره جنوبی با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و گروه صنعتی انتخاب۱۹ آذرماه ۹۶ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا منتظری اظهار کرد: برای اولین بار در ایران سمینار آشنایی با جدیدترین روش‌های فروش حرفه ای در کره جنوبی با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و گروه صنعتی انتخاب و با حضور سانگ هو کیم متخصص فروش های نوین از کشور کره جنوبی در اصفهان برگزار می شود. منتظری گفت: هدف از برگزاری این سمینار جذب و استعدادیابی علاقه مندان به فعالیت در حوزه فروش  است.

وی بیان  کرد: محتوای این سمینار آشنایی با جدید ترین روش های فروش در کشور کره جنوبی، آشنایی با شرکت های موفق در حوزه فروش، بیان فرصت های شغلی ایجاد شده به واسطه فعالیت مشترک این شرکت ها با همکاران ایرانی و استعداد یابی از میان علاقه مندان برای فعالیت در حوزه ی فروش  است.

منتظری افزود: برای شرکت کننده‌گان در این سمینار توسط  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گواهی حضور بین المللی صادر خواهد شد و پس از انجام مصاحبه تا پایان سال ۲۰۱۸، ۳۰۰ نفر از شرکت کنندگان به ویژه مهارت آموختگان آموزش های فنی و حرفه ای، دانشجویان، کارجویان و ... در حوزه فروش جذب بازار کار خواهند شد.

گفتنی است سمینار آشنایی با جدیدترین روش های فروش حرفه ای در کره جنوبی روز یکشنبه نوزدهم آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶.۳۰ در سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی واقع در خیابان هزارجریب خیابان کارگر برگزار می شود. علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام رایگان به سایت eventcenter.ir  مراجعه  کنند.

کد خبر 331102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.