نخستین قطار گردشگری با ۱۶۳ گردشگر وارد بادرود شد

نطنز- صبح روز پنج شنبه اولین قطار گردشگری تهران-بادرود با ۱۶۳ گردشگر وارد بادرود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، اولین قطار گردشگری تهران-بادرود ساعت ۸ و ۳۵ دقیه صبح روز پنج شنبه ۱۶ آذرماه از ایستگاه راه‌آهن تهران به سمت  بادرود آغاز حرکت و تعداد ۱۶۳ تن از گردشگران داخلی در ایستگاه راه آهن بادرود پیاده شدند.
بهادر مجیدی نژاد مدیر شرکت مهر گستر گروه گردشگری مهر در گفتگو با خبرنگار ایمنا تصریح کرد: این اولین تور ریلی گردشگری  است که به کویر مرکزی ایرنا سفر می کند.

وی گفت: گردشگران از روستاهای تاریخی ابیانه شامل امکان تاریخی آتشکده هارپارک، مسجد حاجتگاه، کاروانسرای ابوزید آباد، رمل‌های شنی سیازگه و طبیعیت بکر کویر  بازدید می کنند.
مدیر شرکت مهر گستر گروه گردشگری مهر اظهار داشت: تا پایان اسفندماه سال جاری هر هفته قطار گردشگری با ظرفیت ۳۳۰ نفر ادامه خواهد داشت و در این قطار گردشگری برای مسافران در طول سفر صبحانه، نهار، شام و پذیرایی میان وعده پیش بینی شده است.

مجیدی نژاد بیان داشت: برای هفته های آینده تور گردشگران خارجی به مقصد بادرود نیز دایر  خواهد شد و بازدید از خانه های تاریخی ، طبیعت بکر ودست خورده و آثار وبناهای قدیمی بادرود  در صدر برنامه های  شرکت مهر گستر  خواهد بود

وی افزود: بازگشت قطار گردشگری از ایستگاه راه‌آهن گل سرخ ساعت ۲۰ و ۵۰ قیقه به سمت تهران خواهد بود.
مجیدی نژاد خاطرنشان کرد: این قطار پنج‌شنبه هر هفته به‌صورت برنامه‌ای تردد دارد و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این قطار گردشگری را از طریق آژانس‌های سطح شهر و سایت فروش بلیت شرکت رجا خریداری کنند.

به گزارش ایمنا، گردشگران به محض ورود با سه دستگاه اتوبوس در میدان امام (ورودی شهر بادرود)مدت کوتاهی را توقف کردند و گروهی از نونهالان دختر و پسر بادرودی با لباس های محلی همراه با ساز و رقص محلی به استقبال آنان رفتند.

کد خبر 331099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.