شوراهای اسلامی نگاه جامع به نیازهای جامعه داشته باشند

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: شوراهای اسلامی و دهیاری های روستاه نگاه جامع به نیازهای جامعه هدف خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در آیین تجلیل از دهیاران فعال در حوزه آموزش و پرورش با اشاره نیازهای متعدد در روستاها اظهارداشت: تنوع نیاز در شهر و روستا وجود دارد و باید این وضعیت مدیریت شود تا اینکه به تمامی نیازها پرداخت شود.

وی افزود: شوراهای اسلامی و دهیاری های روستاه نگاه جامع به نیازهای جامعه هدف خود داشته باشند و تمام توان خود را بر توسعه عمرانی روستا متمرکز نکنند بلکه به سایر نیازهای هر روستا نیز توجه داشته باشند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون همکاری در رفع نیازهای مدارس را مهم خواند و بیان داشت: تعامل بین اعضای شورای اسلامی و دهیاری ها با سایر دستگاه های اداری و خدماتی برای رفع نیازهای روستایی مهم و لازم است و این تعامل به رشد پروژه ها می انجامد.

وی ادامه داد: کمک به رفع نیاز مدارس یکی از جنبه های تعامل با دستگاه های دیگر توسط شورای اسلامی و دهیاری است که سرمایه گذاری فرهنگی و تربیت نیروی انسانی روستا است.

رحمانی با اشاره به اینکه بودجه های دولت نیازهای متعدد جامعه را برطرف نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: نوسازی و مقاوم سازی مدارس یکی از نیازهای اساسی است که باید با نگاه ویژه مورد توجه قرار گیرد اما بودجه های دولتی پاسخ این نیازها را نمی دهد.

وی یادآورشد: کمک های میلیاردی خیران به صورت سالانه در رفع بخشی از نیازهای آموزش و پرورش تیران و کرون موثر بوده و بدون این مشارکت دولت به تنهایی قادر به رفع نیاز نبود.

کد خبر 331056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.