شهر اصفهان رنگ و بوی محمدی گرفت

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از آذین بندی و نصب پرچم های رنگی و پرچم جمهوری اسلامی در میادین، معابر، پل ها، چهارراه ها و بزرگراههای شهر به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ع) و حضرت امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

غلامرضا ساکتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرداری اصفهان و در ذیل آن اداره خدمات شهری شهرداری به مناسبت های مختلف آذین بندی شهر را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ع) و حضرت امام جعفر صادق(ع) دستور داده شده که به صورت ویژه آذین بندی، روشنایی و نصب پرچم های رنگی و پرچم جمهوری اسلامی در میادین، معابر، پل ها، چهارراه ها و بزرگراههای شهر انجام شود تا مردم فرارسیدن این عید خجسته را بیشتر احساس کنند.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تا نیمه های امروز آذین بندی ها در مناطق مختلف شهر به اتمام می رسد، خاطرنشان کرد: پارچه های رنگی و پرچم به اندازه کافی برای آذین بندی شهر وجود دارد.

وی یادآور شد: از هفته گذشته شستشو، پاکسازی، زیباسازی و رنگ آمیزی المان های شهر در دستور کار خدمات شهری اصفهان قرار گرفت تا شاهد تحولی در زیبایی های شهر باشیم.

ساکتی خاطرنشان کرد: آن دسته از شهروندانی که قصد برگزاری مجالس و مراسم های جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ع) و حضرت امام جعفر صادق(ع) ویژه عموم شهروندان را دارند، می توانند مجوز لازم را طبق ضوابط ۲۰ گانه از معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان دریافت کنند.

کد خبر 330782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.