رزمایش مردم‌یاری محمد رسول الله (ص) ارتش آغاز شد

رزمایش مردم‌یاری و امدادرسانی محمد رسول الله (ص) از صبح امروز در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ دوم پزشک «جلیل رجبی» فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش صبح امروز در نشست خبری رزمایش بزرگ مردم‌یاری و امدادرسانی «محمد رسول الله (ص)» که در لشکر ۸۸ زرهی نزاجا برگزار شد، با اعلام خبر آغاز رزمایش اظهار داشت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) از صبح امروز با پیام مهرورزی در ۵ نقطه از استان سیستان و بلوچستان با حضور اداره بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی آغاز شد.

وی ادامه داد: تلاش داریم در این رزمایش با بکارگیری تیم‌های اعزامی و بیمارستان‌های صحرایی از نیروهای چهارگانه همانطور که در زلزله کرمانشاه خدمات بهداستی و درمانی ارائه دادیم، امیدواریم در این رزمایش نیز بتوانیم گام‌های موثری برداریم.

فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش با بیان اینکه این رزمایش در ایام هفته وحدت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتش در راستای نهضت خدمت‌رسانی و مردم‌یاری اقدام به برگزاری این رزمایش کرده و امیدواریم که بتوانیم در کنار مردم استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی در جهت حرکت در مسیر قرب الهی خدمت کنیم و نهضت خدمت‌رسانی را در ارتش نهادینه کنیم.

امیر رجبی با بیان اینکه درطول دو ماه گذشته این پنجمین مانور مردم یاری ارتش است، گفت: در ایام اربعین حسینی طی ۲۵ روز و در سه مسیر به زائرین خدمت‌رسانی کردیم و پس از آن نیز با وقوع زلزله در کرمانشاه به سرعت در منطقه حاضر شده و توانستیم با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گوشه‌ای از تلخی‌ها را از بین ببریم.

وی با تاکید بر اینکه در این رزمایش تمام خدمات در بیمارستان‌های صحرایی ارائه خواهد شد، افزود: علاوه بر این تیم‌های سیار پزشکی نیز به مناطقی که مردم آن دسترسی به بیمارستان‌ها ندارند، اعزام شده و آموزش‌های بهداشتی نیز به مدارس سطح منطقه داده خواهد شد.

امیر «شهنام بابلی» رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا نیز در بخش دیگری از این نشست در تشریح ماموریت نیروی زمینی در این رزمایش گفت: نیروی زمینی در این رزمایش در دو بخش خاش و ایرانشهر تیم‌های پرشکی و بهداشتی خود را به همراه اتاق‌های عمل سیار مستقر می‌کند تا در این مدت به ارائه خدمات به مردم منطقه بپردازد.

کد خبر 330673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.